U OŽUJKU ove godine u Hrvatskoj je prodano 4165 novih putničkih vozila, što je 52.9 posto ili 1441 vozilo više nego u istom mjesecu lani kada ih je prodano 2724, dok je od početka godine prodano 10.519 novih vozila uz rast od 4.8 posto, podaci su Promocije Plus.
Rast prodaje može se objasniti povoljnijim ozračjem za kupnju nego lanjskog proljeća kada je na snazi bilo tvrđe zatvaranje zbog koronavirusa, u odnosu na sadašnje mjere koje su znatno blaže pa kupci lakše dolaze do salona.
Od siječnja do kraja ožujka najviše novih vozila u Hrvatskoj prodao je Volkswagen, njih 1810, pa u ukupnoj prodaji ima udjel od 17.2 posto. Druga je Škoda, članica istog koncerna, s prodanih 1408 vozila i udjelom od 13.4 posto, dok je treći Hyundai (414 prodanih vozila i udjel od 5.8 posto).
Četvrti su Renault i Dacia, također članovi istog koncerna, s 595, odnosno 591 prodanim vozilom i jednakim udjelom od 5.6 posto.
Škoda Octavia i dalje je najprodavaniji model u Hrvatskoj - u ožujku ih je prodano 214. Tražena je i Dacia Duster s prodajom od 192 vozila, dok VW drži sljedeća tri mjesta: VW T-Cross s prodajom u ožujku od 167 auta, Golf je kupilo 143 kupaca, a T-Roc njih 137.
Zanimljivo je da su u trećem mjesecu ove godine uz ostalo prodani i 31 Tesla, 18 Porschea i dva Ferrarija.
Od početka godine hrvatski kupci najviše su tražili vozila na benzinski pogon. Njih je odabralo 5535 kupaca, što je 52.6 posto od ukupne prodaje, dizelaše je kupilo njih 3053, odnosno 29 posto. Električna vozila i dalje imaju mali udjel od samo 1.3 posto, od početka godine takvih je vozila budućnosti u Hrvatskoj prodano 141. Plinski pogon odabrala su 323 kupca ili 3.1 posto, a hibrid 1467 kupaca, odnosno 13.9 posto.