Foto: Hina
Tremac je u svom predavanju obrazložio da u svakoj državi Uber funkcionira poput startupa – okuplja se tim ljudi koji samostalno pokreće proizvod, dolazi do prvog vozača i putnika, određuje cijene te komunikaciju prema tržištu i ciljanoj skupini.
Od Ubera kao kompanije na globalnoj razini dobivaju novčana sredstva, samu aplikaciju, te administrativnu i pravnu podršku, dok je ostatak poslovanja u potpunosti autonoman i usmjeren lokalno. Uberov tim u Hrvatskoj broji 3 zaposlene osobe, dok se sami vozači ne smatraju zaposlenicima već partnerima koji koriste Uberovu aplikaciju za pronalazak klijenata.
Kako bi se dodatno povezali s lokalnom zajednicom, zaposlenici Ubera konstantno rade na osmišljavanju akcija kojima pružaju zanimljive usluge svojim korisnicima. U Hrvatskoj su dosad proveli dvije akcije – uberCHINKA kojom su osigurali dostavu palačinka za Valentinovo i uberTREES kojom su prije blagdana poklanjali i dostavljali božićna drvca. Na globalnoj razini poznate su i brojne druge akcije kojima Uber održava direktan kontakt s korisnicima, poput uberPuppies, dostava psića kojom su ukazali na problem udomljavanja životinja, UberIceCream za dostavu sladoleda i mnoge druge.
Vizija kojom se Uber vodi je ridesharing, tj. mogućnost dijeljenja prijevoza s potpunim strancima kako bi smjestili što veći broj ljudi u manji broj vozila. Gotovo u svim gradovima preko 30 posto površina odlazi na parkirna mjesto, dok bi ridesharingom mogli utjecati na probleme zakrčenja i zagađenja gradova te parkirna mjesto prenamijeniti za parkove, bolnice, škole ili neke druge društveno korisne ustanove. Uber u Hrvatskoj razmišlja o uvođenju dodatnih usluga koje već postoje u drugim državama te o širenju unutar drugih gradova unutar Hrvatske, zaključuje se u priopćenju.