Vatrogasac o prometnoj u Učkoj: Najteža nesreća u povijesti tunela. Šokirani smo

Screenshot: RTL

Damir Antić, zapovjednik Vatrogasnog dežurstva Bina Istre, bio je s kolegama na mjestu stravične prometne nesreće na izlazu iz tunela Učka.

Podsjetimo, u nesreći su na mjestu poginula trojica mlađih muškaraca iz BiH, a liječnici riječke bolnice bore se za život vozača koji je u kritičnom stanju. Za nesreću je kriva brzina. Audi se sinoć svom silinom zabio u zaštitni betonski odbojnik na izlazu iz tunela. Auto je neprepoznatljiv. 

"Silina je bila doslovno eksplozije. Izašli smo van i vidjeli razasute dijelove vozila i opreme. Odmah smo se opremili, izašli na intervenciju i pristupili unesrećenima", ispričao je Antić za RTL.

"Prizor nas je šokirao, to je najteža nesreća u povijesti tunela"

Četvorica vatrogasaca bila su udaljena 50 metara, a još toliko ih je odmah stiglo s riječke strane tunela Učka. Zapovjedniku Antiću odmah je bilo jasno da se dogodila najteža nesreća u povijesti tunela.

"Vozač je bio u stanju šoka. Putnik iza vozača se žalio na bolove, isto je bio u stanju šoka. Nagledali smo se prometnih nezgoda, ali nas je šokirao sam prizor", prepričao je vatrogasni zapovjednik.

Liječnica: Borimo se za život 27-godišnjeg vozača

Dvojica preživjelih prebačena je u KBC Rijeku u teškom stanju. Noćas su podvrgnuti kirurškim zahvatima, ali 25-godišnjak je jutros preminuo. Vozač je u kritičnom stanju, ali stabilno.

"Drugi muškarac od 27 godina još uvijek je živ. U kritičnom je stanju i liječi se u šok-sobi, odnosno na odjelu intenzivnog liječenja Klinike za anesteziju. Još uvijek se borimo za njegov život", rekla je za RTL Dijana Deša, liječnica Klinike za anesteziologiju i intenzivno liječenje riječko KBC-a.

Prije 11 godina dogodila se posljednja teška nesreća u tunelu kada je poginula jedna osoba. Godišnje kroz Učku prođe četiri milijuna vozila i deset milijuna putnika, a sinoć se u tunelu zbog brzine dogodio horor.

Antić: Nema amortizacije

"Državljanin BiH (27) upravljao je automobilom iz smjera Rijeke, vozio je brzinom većom od dopuštene i prilikom izlaska iz tunela nije smanjio brzinu kretanja. U tom dijelu nalazi se zavoj udesno tako da je on izgubio nadzor", poručila je glasnogovornica PU istarske Suzana Sokač.

U pet kilometara dugom tunelu signalizacija je jasna, a u zoni izlaska iz tunela ograničenje je 40. "Oni su išli tolikom brzinom da nažalost nisu uspjeli napravit ovaj izlaz. Udarili su u betonski bik. Brzina koja god da je bila, koja je zaustavljena u nuli, znači nema amortizacije. Znate koje mogu biti posljedice", objašnjava Antić za RTL.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.