Vrdoljak mora HEP-u vratiti 625.000 kuna, nisu zadovoljni reklamom u Generalu

Foto: Index/Pixsell/Dusko Marusic/HRT

TRGOVAČKI sud u Zagrebu donio je nepravomoćnu presudu prema kojoj tvrtka AMV produkcija u vlasništvu sina Antuna Vrdoljaka mora HEP-u vratiti 625 tisuća kuna zbog Generala. Uz cifru, kako stoji u presudi, idu i zatezne kamate.

Razlog spora je HEP-ovo nezadovoljstvo reklamom, a za koju je isplaćen novac. HEP je 2017. godine u dvije rate dobio pola milijuna kuna. Zauzvrat, trebali su im poslati dokaze da je sve ugovoreno do kraja 2018. godine. AMV produkcija, koju vodi Vrdoljakov sin Marko, obvezala se da će HEP biti spomenut u 80 najava, a tu je cijeli niz stvari.

"Ističe da je čl. 5. Ugovora propisano da će tuženik omogućiti tužitelju isticanje logotipa tužitelja s detaljnim specifikacijama, postavljanje 2 roll up-a u foajeru kina, mogućnost korištenja imena i logotipa filma na svojim promotivnim materijalima, product placement u filmu i TV seriji, 80 najava serije na HRT-u: gledanje serije omogućio vam je HEP – 5 sekundi po najavi od 30 sekundi, kao i 10 ulaznica za premijeru filma ''General''.

Nadalje, čl. 6. Ugovora stranke su ugovorile da će tuženik do 31. prosinca 2018. tužitelju dostaviti pisani izvještaj s dokazima izvršenja obveze iz čl. 5. Ugovora, međutim tuženik do tog roka nije dostavio tužitelju izvještaj, nego je dopisom od 3. siječnja 2019. tražio produljenje roka za dostavu izvještaja, a tužitelj je dopisom od 18. siječnja 2019. odobrio produljenje roka do 1. veljače 2019. te pozvao tuženika da ukoliko mu do zadanog roka ne dostavi izvještaje, da u daljnjem roku od 15 dana izvrši povrat iznosa sponzorstva na račun tužitelja.

Budući da tuženik nije ispunio niti jednu ugovornu obvezu iz čl. 5. i 6. Ugovora, dužan je tužitelju u cijelosti vratiti uplaćeni iznos sponzorstva od 625.000,00 kn sukladno čl. 7. Ugovora, zajedno s pripadajućim zateznim kamatama tekućim od dana uplate sponzorstva", stoji u obrazloženju presude.

Vrdoljakova firma se pravdala da je riječ o velikom i važnom projektu za važnost Hrvatske te da su tijekom snimanja imali velikih problema te zbog toga nisu stigli ispoštovati dogovor u potpunosti.

Kao što je poznato, Hrvatska radiotelevizija na Generala je potrošila 9,6 milijuna kuna, a Hrvatski audiovizualni centar 4,2 milijuna kuna.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.