PRVI Ferrari u Kini je prodan 1992. godine, a danas je to jedno od najvažnijih tržišta najpoznatije talijanske marke automobila.
U Ferrariju su odlučili obilježiti 30 godina prisutnosti na kineskom tržištu jednim posebnim automobilom. U pitanju je model Roma, a koji je razvijen kroz Tailor Made program u suradnji s kineskom dizajnericom Jiang Qiong Er.
Automobil je izveden u Sanusilver mat nijansi s detaljima i Rosso Magma sjajnoj boji. Crvena boja izabrana je kao počast tradicionalnoj crvenoj nijansi, najznačajnijoj boji Kine, gdje slovi kao simbol blagostanja i zdravlja. S druge strane, pruge su inspirirane klasičnim namještajem iz dinastije Ming.
U kabini dominira crvena boja sa srebrnim detaljima i zlatnom pločicom s kineskim simbolom za broj 30. Pločica izvedena u kombinaciji zlata i žada ponavlja se i na privjesku za ključeve koji se isporučuje s automobilom.
Jiang Qiong Er je dizajnirala niz lifestyle dodataka uz automobil. Tako je tu mirisni difuzor izrađen od kristala i ebanovine, s posebnim mirisima za svako godišnje doba. Od ebanovine je i kutija za cigare, a uključuje i posebno dizajniranu pepeljaru. Tu su još i deke od kašmira, kineski set za šah od ahata i kože. Svi dijelovi osmišljeni su kako bi se oblikom i dizajnom savršeno uklopili u interijer Rome.
S vozačke strane nema bitnih novosti. 3.9 V8 uz turbinsku pomoć daje 620 KS, što osigurava vrhunske performanse uključujući sprint do stotke za 3.4 sekunde. Cijena nije objavljena.