Foto: Peugeot
MNOGI će se zapitati što to želi Peugeot poručiti monumentalnom skulpturom.
Zaplašiti konkurenciju? Teško. Najaviti daljnja poslovna širenja? Moguće. Marketinški ojačati marku? Vrlo vjerojatno. Što god da je bilo u glavama onih koji su odlučili jedno je sigurno, lav dolazi u Ženevu. Skulpturu visoku 4,8 metara i dugu 12,5 metara bit će teško ne vidjeti. A u Peugeotu se nadaju da će lav kao novi ambasador marke kojim se obilježava 160 godina postojanja loga ojačati ponos francuskog brenda.
"Njegove spektakularne dimenzije naglašavaju čvrsti, moćan i nepromjenjivi karakter lava. Njegovo držanje, stav, odlučno napredovanje bez agresivnosti je izraz spokoja i samopouzdanja u budućnost", rekao je Gilles Vidal, direktor dizajna u Peugeotu.
Ono što će ipak većinu zanimati su novi Partner, kao i potpuno novi 508 koji najavljuje novi dizajnerski izraz marke, barem kad je reprezentativna limuzina u pitanju.