ŠVEDSKI proizvođač je objavio kako je uspio značajno popraviti vlastiti rekord. Koenigsegg već dulje vrijeme nema ozbiljne rivale u pogledu testa ubrzanja do 400 km/h i potom zaustavljanja. To i ne čudi s obzirom na to da se automobili sposobni postići 400 km/h mogu nabrojati na prste.
Dosadašnji rekord držao je Koenigsegg Regera. Sada je model Jesko taj rekord popravio za 0.98 sekundi i skratio ga na 27.83 sekunde.
Bilo je to ovog ponedjeljka, a onda je isto ponovio modelom Jesko Absolut. Test 0-250-0 mph (402.25 km/h) je s vremenom od 28.27 sekundi popravio za 1.33 sekunde u odnosu na Regeru. Također je postavio rekord za najbrži serijski automobil do 400 km/h i do 250 mph, s 18.82 sekunde, odnosno 19.2 sekunde. Primjera radi, novi Bugatti Tourbillon postiže 400 km/h za manje od 25 sekundi, ali vjerojatno ne i za manje od 20 sekundi.
Sva četiri rekorda postignuta su s tvorničkim test-vozačem Markusom Lundhom na uzletištu u Örebru u Švedskoj u četvrtak, 27. lipnja. Korišteni automobil je vozio na gorivo E85 i bio je neizmijenjen, osim zaštitnog kaveza i vozačevog sjedala iz Koenigsegga One:1 koji je "omiljen kod vozača".
Iako je ovaj rekord više no impresivan, osnivač Christian von Koenigsegg kaže da Jesko Absolut može postići brzinu od 330 mph (531 km/h) ako mu se da dovoljno prostora.
Popis rekorda:
0-400-0 km/h – 27.83 s
0-400 km/h – 18.82 s
0-250-0 mph – 28.27 s
0-250 mph – 19.20 s