Lancia za kralja: Prodaje se unikatni karavan najvećeg industrijalca Italije

Screenshot: RM Sotheby's

GIANNI Agnelli je ovaj automobil koristio dvije godine. 

Lancia je bila i ostala jedna od najcjenjenijih automobilskih marki iz Italije. Talijani ju posebno vole, a ta je veza posljednjih godina bila na velikoj kušnji. Međutim, ljubav je prevladala čak i kad je veza spala na nekoliko američkih modela. Čak i sada kad se sve svelo na jedno ime od jednog slova, Lancia uživa poseban status. 

Vratimo li se u 1980-e u vrijeme kad je Lancia bilo ime s velikom težinom dolazimo i do još jedne legende. Gianni Agnelli, jedan od najvećih industrijalac au modernoj Italiji je bio na čelu Fiata od 1966. godine pa sve do 2003. godine svjedočeći stvaranju giganta globalnih pogleda. 

U to je vrijeme Lancia Thema imala poseban status. Prestižna limuzina je imala i izvedbu s Ferrarijevim motorom, dok je karavan potpisivao Pininfarina. Međutim, i prije karavana je bio karavan, a 1985. godine otkrio ga je Zagato. 

>> Opis i galerija automobila: Lancia Thema Familiare by Zagato

Osnovne razlike u odnosu na Pininfarinu vide se od D nosača prema straga, a proizvedeno je svega dva primjerka. Jedan je dobio Agnelli i upravo taj se našao u ponudi aukcijske kuće RM Sotheby's. Bit će ponuđen 20. travnja, a očekuje se kako će usprkos više od 92.000 prijeđenih kilometara postići cijenu do 160.000 eura.

Plava tkanena sjedala su jednostavno neodoljiva, zar ne? Nije naodmet spomenuti i kako je ispod poklopca 2.8 V6, jedna od najboljih V6 motora svog vremena koji se ugrađivao u niz prestižnih modela tog vremena. 

>> Opis i galerija automobila:1974 Fiat 130 Familiare 

I to nije sve. Naime, na istoj aukciji će se naći još dva prelijepa primjerka talijanske škole, oba iz Agnellijeve ergele. Prvi je naravno Fiat Panda koju je Agnelli koristio za odlazak na skijanja. Treći iz ponude je posebno zanimljivi Fiat 130 Familiare iz 1974. godine koji bi mogao postići cijenu od 300.000 eura. 

>> Opis i galerija automobila:1986 Fiat Panda 4×4

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.