JAGUAR XJ je najveći, ali i najlošije prodavani Jaguarov model, pa ne čudi što će uskoro u vječna lovišta.
Sve do zadnje generacije bio je jedan od onih klasika koje možete prepoznati, a onda je 2010. godine stigao potpuno novi X351 novog lica i naličja. U međuvremenu je 2015. godine moderniziran, a specijalnom izvedbom označio je veliki jubilej, 50 godina imena XJ. Aktualnoj generaciji malo fali i do 10. rođendana, no takav neslavni rekord Jaguar ipak neće dopustiti. 5. srpnja bit će proizveden zadnji primjerak modela XJ kakvog znamo, javlja Autocar.
A XJ je na koncu ostvario sasvim solidan rezultat. Uključujući izuzetno skupu Autobiography izvedbu i sportaša XJR575 model je dogurao do 120.000 primjeraka. Ali sada je uvođenjem WLTP standarda spao tek na 3.0 V6 dizelaša s 300 KS. Stoga ne čudi što je prošle godine u Europi prodano tek 1.099 primjeraka.
A tijekom iduće godine dolazi nova generacija. Dovoljno je reći da XJ u neku ruku želi konkurirati Porscheovom Taycanu i Audijevom E-Tron GT. Da, XJ bi u potpunosti trebao prijeći na struju, a to znači da su i A8 i S klasa ugroženi. Naime, i dva njemačka krstaša dobivaju električna izdanja. Posljednje informacije govore o konceptu s četiri elektromotora, svaki snage 200 KS te setu baterija kapaciteta do 100 kWh.