Mercedes najavio drastične promjene

Foto: Mercedes

MERCEDES je najavio drastične promjene u naredne dvije godine koje će kumovati s gotovo 40 novih modela. 

Nevjerojatne vijesti iz Mercedesovog tabora. Div iz Stuttgarta je najavio redukcije troškova u proizvodnji, ali i na desetke novih modela. I tu nije kraj novosti jer će većina biti, ovo niste očekivali, s klasičnim pogonom motorima s unutrašnjim izgaranjem. 

Konkretno, Mercedes će u naredne dvije godine lansirati 17 električnih i čak 19 klasično pogonjenih. I potonji će nastaviti egzistirati u idućem desetljeću. Da, sve to potvrdio je proizvođač koji je još donedavno tvrdio da će do 2030. godine na najrazvijenijim i najvećim tržištima prijeći na isključivo električnu ponudu. 

Ovaj put, međutim, bit će vrlo mala razlika u dizajnu između klasično pogonjenih i električnih modela, čak i kod najprestižnijih modela koji voze na potpuno različitim platformama. "Jajasti" EQS bio je očito velika i skupa pouka za Mercedes, pa ne čudi što se sada modeli neće razlikovati i dizajnom. 

Popis noviteta kreće s novim CLA, i to u obje verzije pogona, a nudit će se i kao karavan i kao SUV. U istom smjeru ide i nova C klasa zajedno s modelom GLC. Mercedes je potvrdio i kako radi na električnoj E klasi kao odgovoru na BMW i5.

Značajno će smanjiti i troškove

Kad su pak u pitanju modeli na fosilna goriva, prva na redu je S klasa koja mora na redizajn. I da, V12 ostaje u igri. 

Zarada odjela za automobile pala je za 39 posto na 8.7 milijardi eura tijekom teške 2024. godine, a očekuje se da će ova godina biti još gora. Mercedes stoga najavljuje da će smanjiti troškove za 10 posto do 2027., a potom nastaviti reducirati troškove sve do 2030.

Usprkos štednji sve tvornice u Njemačkoj nastavljaju s radom, a ukupna proizvodnja tvornica smanjit će se s 2.5 na 2 do 2.2 milijuna primjeraka. Međutim proizvodnja bar jednog modela preselit će se u Mađarsku, gdje su troškovi proizvodnje niži za čak 70 posto. Mercedes također kaže da će povećati svoj fokus na proizvodnju modela za Ameriku i Kinu unutar tih zemalja kako bi se zaštitio od carinskih prijetnji.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.