Sjećate se Subarua koji je 6 dana bio zaglavljen na punjaču? Ovo je nastavak priče

DR. DAMIR Matovinović, dugogodišnji ravnatelj lovranske Ortopedske bolnice i bivši nogometni sudac, doživio je neugodno iskustvo na punjenju svog električnog Subaru Solterra na autocesti Rijeka - Zagreb. Naime, Matovinović je na putu iz Rijeke za Zagreb stao na odmorištu Kupjak, bivša Ravna Gora, gdje se nalazi punionica električne energije za auto Mol Plugee snage 150 kW.

"Imam njihovu aplikaciju za punjenje, a iako sam imao relativno dovoljno pohranjene energije u bateriji, odlučio sam obaviti punjenje kako mi ujutro prva briga ne bi morala biti - brzo do najbliže punionice. 

Često putujem na relaciji Rijeka - Zagreb, tako da imam dosta iskustva s kvalitetom i brzinom punionica. Nije bilo ni najmanje sumnje kad sam se prikopčao, da bi nakon nekoliko minuta dotok energije stao", prepričao je Matovinović za Novi list 15. svibnja.

>> Išao napuniti Subaru na Ravnoj Gori. Ostao mu zalijepljen za punjač šest dana

Strujni krug objavio nastavak priče

Udruga Strujni krug sad je objavila nastavak priče. 

"Vjerojatno ste već čuli za slučaj člana Strujnog kruga čije vozilo je ostalo zaglavljeno na punjaču punih šest dana. Pročitajte u nastavku kako je cijela priča na kraju završila.

Prije koji tjedan član Strujnog kruga našao se u nezavidnoj situaciji kada je pokušao napuniti svoj Subaru Solterru na ultrabrzom punjaču snage 150 kW na autocesti. Zbog vandaliziranog punjača došlo je do povećane temperature spoja i utikač se zapekao za utičnicu vozila.

Problem je nastao zato što operator nije imao informacije da je punjač vandaliziran, a vozač nije vidio oštećenje da bi mogao pretpostaviti da će biti nekih problema s punjenjem", pišu iz udruge Strujni krug. Riječ je o udruzi koja promovira električna vozila.

"Punjenje se neočekivano zaustavilo, auto je ostao zaglavljen"

"Nakon minutu i pol punjenje se neočekivano zaustavilo, vozač je pokušao ponoviti punjenje, ali je punjač odbijao ponovnu aktivaciju. Nakon odustajanja, vozač je pokušao iskopčati vozilo kako bi otišao na drugi punjač, međutim to nije bilo moguće. Koliko god se trudio, nije uspijevao izvaditi utikač iz utičnice vozila pa je automobil ostao zaglavljen na odmorištu punih šest dana.

Vlasnik vozila je nakon bezuspješnih pokušaja kontaktiranja korisničke službe, morao uzeti stvari u svoje ruke. Angažirao je ovlašteni servis koji je došao na lice mjesta i morao rastaviti cijeli prednji kraj vozila kako bi došao do zavarenih kontaktnih igala u CCS konektoru, točnije utičnici i utikaču. S obzirom na okolnosti, šteta je bila nekoliko tisuća eura, pa je naš član odlučio angažirati dva odvjetnika i planirao pokrenuti sudske postupke", dodaje se.

"Kako je vozač i član Strujnog kruga, obratio se našoj udruzi za pomoć. Udruga Strujni Krug odmah je poduzela korake kako bi mu pomogla, preuzela je ulogu medijatora između operatora i člana i uspješno postigla sporazumni dogovor. Kontaktirali smo predstavnike pružatelja usluge operatora te vlasnika punjača, informirali ih o situaciji i naglasili potrebu za otvaranjem komunikacije i rješavanjem problema", pišu dalje.

"Postignut je dogovor da će operator u potpunosti pokriti sve troškove štete nastale prilikom punjenja u najkraćem mogućem roku, što su nam jučer potvrdile obje strane. Koristimo i ovaj kanal kako bismo se zahvalili operatoru na donošenju ispravne odluke i suradnji.

Naša posvećenost članovima znači da svaki član može računati na nas u teškim trenucima. Strujni Krug nastavlja raditi na jačanju svojih resursa i partnerstava kako bi osigurao najbolju moguću podršku svojim članovima te pozivamo sve vozače električnih automobila da nam se pridruže i postanu dio naše zajednice.

Ovaj slučaj još jednom pokazuje koliko je važno imati pouzdanog partnera u situacijama kada nešto pođe po zlu. Naša udruga nudi bogatstvo resursa, informacija i kontakata koji su neprocjenjivi u ovakvim situacijama. Iskustvo člana iz Rijeke pokazuje koliko je važno imati podršku udruge", piše Strujni krug.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.