Britanci poludjeli za Lijepom našom: Guardian Hrvatsku proglasio najboljom europskom festivalskom destinacijom

Foto: PR

"GARANTIRANO sunce. Opuštena ekipa. Različiti DJ-i. Zabave na brodovima. Jeftino piće. Hrvatska ima niz očitih prednosti u odnosu na svoje britanske pandane, a ovih dana imate što birati. Od Love Systema krajem svibnja pa do Unknowna krajem rujna. Ovog ljeta nema vikenda kada se ne održava festival negdje na suncem okupanoj hrvatskoj obali".

Ovim riječima započinje članak "Is Croatia Europe's best festival destination?" ("Je li Hrvatska najbolja europska festivalska destinacija?") Bena Beaumonta-Thomasa u britanskom Guardianu. 

Od mrtvila do konkurencije Ibizi

Autor ističe da većinu festivala organiziraju Britanci, ali spominje i one u hrvatskoj organizaciji (Fresh Island, Terraneo) te posebni naglasak stavlja na veliku dance franšizu Ultra koja u Hrvatsku dovodi velike zvijezde elektronske glazbe.



"Kako se Hrvatska uspjela transformirati iz ratom uništenog mrtvila u ozbiljnu konkurenciju Miamiju i Ibizi?", zapitao se autor i započeo priču o promotoru Nicku Colganu koji je prije 10 godina posjetio hrvatsku obalu i jednostavno se zaljubio u prirodne ljepote i potencijal.

S kolegom Eddiejem O'Callghanom pokrenuo je Garden Festival koji je isprva privukao tristotinjak ljudi da bi vremenom porastao do 3000 posjetitelja. Zahvaljujući suradnji s ostalim promotorima, u regiji su pokrenuti i festivali kao što su Soundwave, Outlook i Dimensions.

Niske cijene


Kombinacija jeftinih letova i niskih cijena uskoro je privukla Britance koji su prepoznali atraktivnost zemlje u kojoj pivo ne košta stotinjak kuna kao na Ibizi.



Mark Newton, pokretač Hideouta, pohvalio je hrvatske vlasti: "U Engleskoj imate problema s birokracijom. Hrvati su po tom pitanju daleko bolji. Prihvatili su promotore, a to olakšava situaciju". Newton dodaje i da niske cijene nisu rezultirale neželjenim posjetiteljima: "Hrvati paze da ne postanu jedna od onih loših destinacija koja privlači ekipu koja se samo opija i sklona je tučnjavama. U suradnji s lokalnim vlastima, protiv toga se borimo koliko god je to moguće. Slušaju nas i prihvaćaju naše savjete."

Dugoročni ciljevi

Nick Colgan se s njim slaže: "Blisko surađujemo s gradskim vijećem, gradonačelnikom, selima i ljudima, i važno nam je da ih uključimo u sve što radimo. Nemamo kratkoročne ciljeve već idemo na to da stvorimo nešto trajno."

"U dobrim smo odnosima s promotorima. Mladi ljudi koji dolaze odlični su gosti. Novac koji zaradimo uglavnom ostaje u gradovima i selima i vjerujemo da će posjetitelji prepoznati što Novalja može ponuditi i jednog se dana vratiti sa svojim obiteljima", rekao je Ivan Dabo, gradonačelnik Novalje.

Autor je svoj tekst završio sloganom: "Dođite zbog glazbe, ostanite zbog plaža".

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.