Gola žena i masturbacija: "Ovo nije nikakva provokacija, samo je uvredljivo"

Foto: Alexander Wang/Facebook

KAO KREATIVNI direktor Balenciage i u posljednje vrijeme dizajner za H&M Alexander Wang stekao je priličan ugled u modnom svijetu.

Ali posljednjim potezom, najavnim fotografijama za novu kampanju za liniju od trapera, pošteno ga je srozao. Barem tako misle urednici u Huffington Postu koji tvrde da je Wang fotografijama htio provocirati, a da je rezultat još jedan "jeftini pokušaj da se žensko tijelo izrabi kako bi se prodao proizvod".

U pitanju su dvije fotke koje najavljuju kampanju: na jednoj gola žena sjedi u fotelji, a na drugoj je prikazana kao da se kreće samozadovoljavati.



"Bez obzira na to što mislite o golotinji u oglašavanju i čak i ako vas ne odbija očiti pokušaj da se šokira golotinjom, možemo se složiti oko jednog: (nažalost) ne postoji ništa novo niti inovativno u korištenju golih žena za promociju proizvoda", piše HuffPost.

Sam Wang o kampanji je kazao: "Nije provokativno samo u smislu seksa, već provokativno u smislu provociranja razgovora. Ne diktiram što ta poruka točno znači. Zanimljivo je vidjeti kako će je ljudi interpretirati i što imaju za reći o njoj. Naravno, postojat će ljudi koji se s tim neće slagati".

Nije sasvim jasno, s druge strane, s čime bi se ljudi trebali ne slagati. S time da skinu traperice i diraju se? Da nisu niti trebali obući traperice? Da je novi trend nošenja trapera oko gležnjeva? Teško je zaključiti bilo što samo prema fotografijama, osim da je golotinja zbog golotinje potpuno nepotrebna u oglašavanju i ne šalje nikakvu poruku o proizvodu osim prodaje ženskog tijela, zaključuje HuffPost.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.