Koykan prikupio više od pola milijuna eura u Funderbeam kampanji

Foto: PR

PRVI hrvatski fast-casual lanac restorana uskoro ulazi u veliku završnicu prikupljanja sredstava putem Funderbeam platforme. Koykan trenutno upravlja s pet restorana u Hrvatskoj i priprema se za širenje na tržište EU. Plan im je za početak proširiti se na njemačko tržište gdje su prije nekoliko mjeseci zaključili poslovni dogovor s jednim od najvećih njemačkih franšiznih developera te uz njihovu pomoć šire Koykan priču na DACH regiju i šire.

Koykan trenutno ima dva glavna cilja: pripremiti se za proširenje franšize i finalizirati profesionalnu ponudu budućim franšizerima te otvoriti najmanje tri nova restorana u Münchenu i Zagrebu tokom 2023. Prve franšizne ugovore planiraju sklopiti tijekom druge polovine 2023. godine u Münchenu i Beču. U prilog njihovom širenju svakako ide i činjenica kako fast-casual koncept restorana raste brže od bilo kojeg drugog sektora hrane i pića u svijetu. U SAD-u je to već godinama standardni restoranski tip poslovanja, dok je na prostoru EU taj koncept prisutan tek nekoliko godina. CEO Koykana, Boro Milivojević, naglašava kako je uzbuđen što Koykan može učiniti u nadolazećim godinama: „Spremni smo za širenje i nalazimo se u vrlo kompetitivnom F&B sektoru. Profesionalno se pripremamo za širenje te sam siguran kako će Koykan igrati ulogu na europskoj restoranskoj sceni u godinama koje dolaze.“.

Ključni trendovi u razvoju fast-casual restorana usklađeni su s Koykanovom strategijom „šest tajnih sastojaka“ - cilj im je posluživati hranu koja je svježa, kvalitetna, ukusna, zdrava, brzo pripremljena i na kraju, ali ne i manje važno, pristupačna. Upravo je to spoj koji svi zaslužujemo kako bi živjeli zdravo u modernoj i užurbanoj današnjici. Koykan u svojoj ponudi nudi cijeli niz jela s potpisom u kojima svatko može pronaći nešto u čemu će uživati i vraćati se opet iznova. Ponosni su i na činjenicu da broje više od 10.000 kupaca, dok usmena preporuka čini srž njihova poslovanja i najjači je adut u godinama koje slijede. 

Trenutni menadžment team koji stoji iza Koykana mali je, ali operativno vrlo brz. Dva osnivača – Boro Milivojević i Domagoj Klarić kreiraju strategiju i vode poslovanje, partner Marko Gnjidić zadužen je za prodaju i širenje franšize, dok je najmlađi član, Miloš Davitković, zadužen za digitalizaciju tvrtke. U Koykanu čvrsto vjeruju u dvije stvari koje čine ključnu kombinaciju onoga što im je potrebno za uspjeh u sljedeće dvije godine – usavršenu franšizu te potpuno digitaliziranu tvrtku. 

Nakon završene prve runde financiranja Serije A počinju raditi na holističkom pristupu širenja na cijeli prostor Europske unije, uključujući regionalna proširenja po državama. Velike zemlje poput Francuske, Ujedinjenog Kraljevstva i Španjolske vide kao svoje logične ciljeve širenja, ali na karti su i neka dobro razvijena područja poput Beneluksa ili skandinavskih zemalja. 

Stjecanje povjerenja kod Funderbeam investitora izuzetno im je važno, a svaki investitor – bilo manji ili veći jednako je bitan. Zahvalni su na prilici koju su im Funderbeam i njihovi investitori pružili – da ostvare svoje snove i prošire poslovanje izvan granica Hrvatske. 

Postanite i vi suvlasnik Koykana te investirajte u ovu hvalevrijednu hrvatsku biznis priču na službenoj stranici kampanje

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.