TAYLOR SWIFT tri večeri zaredom nastupala je u Australiji na stadionu Melbourne Cricket Ground, gdje ju je svake večeri slušalo rekordnih 96 tisuća ljudi. Time je postavila rekord za najveći koncert neke ženske izvođačice u ovom desetljeću. Međutim, još je impresivnije bilo ono što se događalo ispred stadiona.
Naime, ondje su se okupile tisuće ljudi koji nisu uspjeli kupiti kartu, ali su došli uživati u glazbi. Na TikToku se pojavila informacija da se ispred stadiona okupilo 50 tisuća ljudi, no to nije službeno potvrđeno. Snimke ljudi koji su okružili stadion postale su viralni hit. "Ovo je čitava poanta glazbe, kako je predivno vidjeti toliko ljudi okupljenih zbog glazbe", "Kakva pozitivna atmosfera", "Swift ima vojsku", pisalo se u komentarima.
@darrendans 96,000 inside and 50,000 outside #melbourne #taylorswift #erastour #taylorswifterastour #mcg #erastourmelbourne ♬ original sound - Darrendans
Taylor Swift nakon Melbournea ide u Sydney, gdje će nastupati u petak, subotu i u nedjelju.
U čemu je tajna?
Zašto je svijet poludio za Taylor Swift? To su pokušavali istražiti i znanstvenici u sklopu studije za PLOS One. Zaključili su da je razlog to što je - posvuda.
Što više Taylor i njezina glazba okružuju naš svakodnevni život, to nam se više sviđa. To je psihološki fenomen poznat kao "učinak puke izloženosti". Studije koje su uključivale televizijske reklame otkrile su da gledatelji sve više preferiraju proizvode koje najčešće vide na ekranu, dakle, one čije reklame najčešće viđaju. Ista stvar je, izgleda, i s glazbom.
U studiji objavljenoj u PLOS One sudionici su bili podvrgnuti slikovnim testovima kako bi se vidjelo koje vrste glazbe aktiviraju moždani sustav nagrađivanja. Istraživači su otkrili da je kod ljudi koji su slušali glazbu koja im je poznata bila veća vjerojatnost da će im se upaliti centri za zadovoljstvo u mozgu od onih koji su slušali glazbu za koju su samo tvrdili da im se sviđa.