Više od 30 tisuća navijača glasno navija za hrvatsku nogometnu reprezentaciju

Foto: Press

ZAHVALJUJUĆI naprednoj tehnologiji umjetne inteligencije te skeniranju facijalne ekspresije, položaja tijela i razine buke koju osoba proizvodi, u pet hrvatskih gradova smo mjerili razinu uzbuđenja nogometnih fanova u povodu Svjetskog nogometnog prvenstva. 

Među navijačima i poznati Hrvati

Kako bi se navijačima u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Osijeku i Puli demonstrirala njihova razina uzbuđenosti, koristio se univerzalni mjerač razine navijanja nalik na brzinomjer. U gradovima diljem Hrvatske odbrojavalo se do prvog istrčavanja Vatrenih na teren, a gužva pred digitalnim ekranima najavila je ono što smo svi s nestrpljenjem iščekivali - početak pravog navijačkog ludila.

Više od 30 tisuća fanova na digitalnim je citylightima izmjerilo razinu uzbuđenja, samo zbog jednog razloga - prve utakmice koju Hrvatska igra na Svjetskom prvenstvu protiv Maroka. Svoje uzbuđenje mjerili su i poznati Hrvati, među kojima i radijski voditelj Saša Lozar, televizijski voditelj Frano Ridjan i influencerica Marina Karatović Mišura.

 

‘Najdraži mi je dres s brojem 10’

"Pripreme za Svjetsko nogometno prvenstvo su kod mene nešto malo drugačije zato jer sam ja službeni najavljivač hrvatske nogometne reprezentacije. Moja najdraža majica je dres na kojem piše Frano s brojem 10 i u njoj imam priliku vikati pred desetinama tisuća navijača iz cijelog svijeta kad god Hrvatska zabije gol. Najčešće nikad ne gledam Svjetsko nogometno prvenstvo jer sam uvijek uz teren, radim na svim utakmicama. Kad nisam radio za reprezentaciju sam jako teško gledao utakmice jer sam imao osjećaj kad ja gledam da našima ne ide dobro. Veseli me što će se sad opet malo više svi družiti. Bit će malo neobično jer će biti hladno, ali bit će božićni duh, pa će sigurno biti još i ljepše", rekao je Frano Ridjan.

Navijači osvajači

Osim uživanja u dobroj zabavi, najsretniji navijači Vatrenih osvojili su besplatne kardiološke preglede i brojne druge vrijedne nagrade. Digitalnu aktivaciju Navijači osvajači Croatia osiguranje realiziralo je u suradnji s GO2Digitalom. Riječ je o jednoj od aktivnosti u sklopu partnerstva s Hrvatskim nogometnim savezom, s obzirom na to da je Croatia osiguranje ponosni i vjerni partner hrvatske nogometne reprezentacije te više od 70 lokalnih klubova.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.