Apple opet najvrjedniji na svijetu, Google pao na drugo mjesto

Foto: Shutterstock, brandz100.com

GLOBALNI uspjeh s iPhoneom 6, Apple je vratio na vodeću poziciju BrandZove ljestvice 100 najvrjednijih svjetskih brandova u 2015. godini. Time se Apple vratio na čelno mjesto prestižnog popisa, nakon što ga je 2014. Google skinuo s trona.


Dva globalna giganta tako su sada ponovo zamijenila mjesta, a slijede ih Microsoft, IBM i Visa. Na popisu 10 najvrjednijih našli su se redom još i AT&T, Verizon, Coca-Cola, McDonald’s i Marlboro, kao jedina duhanska kompanija na listi.

Facebook najbrže rastući brand

"Apple nastavlja dominirati svojom kategorijom inovacijama koji donose stvarne benefite njihovim kupcima", izjavila je Doreen Wang iz Millward Browna, napominjući da je tehnologija ove godine najbrže rastuća kategorija, s porastom od čak 24 posto u odnosu na lani.


Prvih stotinu tehnoloških brandova procjenjuje se na 1 trilijun američkih dolara, što je svota koja dostiže ukupnu vrijednost trećine od ostalih 11 100 brandova - 3.3 trilijuna američkih dolara. Ukupno, porast je to od 14 posto u odnosu na lani, odnosno čak 126 posto u odnosu na prvu BrandZ ljestvicu iz 2005. godine.

Najbrže rastući brand u proteklih godinu dana je Facebook, koji je u odnosu na 2014. godinu skočio za 9 mjesta i sada se nalazi na 12. poziciji, a slijedi ga kineska kompanija Alibaba, koja je već kod svojeg prvog ulaska na BrandZovu ljestvicu nadmašila poznate svjetske brandove poput Amazona i Walmarta.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.