Posebna regulacija željezničkog prometa na relaciji Zagreb-Borongaj-Dugo Selo

Ilustracija: Arhiva

JUTROS u 4.30 sata počeli su radovi na kapitalnom remontu dionice Zagreb-Borongaj-Dugo Selo duge 16 kilometara.

Tijekom radova željeznički promet će teći, no protok vlakova bit će ograničen, te su moguća odstupanja od voznog reda u zagrebačkom željezničkom čvorištu, poručuju iz HŽ-a.

U prvoj fazi posebne regulacije prometa (do predvidivo 18. listopada), svi vlakovi gradsko-prigradskog prijevoza vozit će po voznom redu od Harmice, Savskog Marofa, Zaprešića ili Zagreb Glavnog kolodvora do Sesveta i obratno.

U autobusima vrijede HŽ-ove karte za vlak

Na dionici od Sesveta do Dugog Sela i obratno putnici koji inače koriste gradsko-prigradske vlakove moći će koristiti intercity vlakove, brze i putničke vlakove ili autobuse koji će na toj relaciji voziti prema posebnom voznom redu. U autobusima vrijede HŽ-ove karte za vlak.

Autobusi će se zaustavljati kod željezničkih kolodvora Dugo Selo i Sesvete te na autobusnom ugibalištu ZET-a na križanju Dugoselske i Ulice Ivana Politea u oba smjera u Sesvetskom Kraljevcu.

Određeni vlakovi spajat će se u jedan vlak te će polaziti prema voznome redu vlaka koji polazi kasnije, a potom će od Dugog Sela nastavljati put zasebno i prema uobičajenim rutama, poručili su iz HŽ-a i putnike uputili da više informacija o posebnoj regulaciji prometa mogu dobiti na internetskoj stranici www.hzinfra.hr, na telefonskom broju 060 333 444 i u kolodvorima.

Vrijednost radova koji će se izvoditi u četiri etape iznosi 230 milijuna kuna, završetak je predviđen u ljeto 2014., a nakon završenih radova brzina vlakova na ovoj dionici pruge biti će podignuta na 140 kilometara na sat.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.