Državna firma čijih 35 uhljeba ima službene aute 0-24: Imamo i kamione, dizalice...

Foto: HOPS

INDEX je jučer pisao o izvještaju Državnog ureda za reviziju o poslovanju Hrvatskog operatora prijenosnog sustava d.o.o (HOPS), državne tvrtke koju je osnovala Hrvatska elektroprivreda (HEP).

U nalazu Revizije se, između ostaloga, može saznati da čak 35 zaposlenika HOPS-a ima pravo koristiti službena vozila i u privatne svrhe, 24 sata dnevno.

>> Otkriće revizije: U ovoj tvrtki 35 uhljeba ima pravo na službeni auto 24 sata na dan

Revizija je iznijela još niz primjedbi na poslovanje HOPS-a.

Index se HOPS-u obratio s upitom, na koji su danas odgovorili.

HOPS: Zbog prirode posla službena vozila se mogu koristiti u privatne svrhe

"Hrvatski operator prijenosnog sustava d.d. (HOPS) je tvrtka zadužena za prijenos električne energije i  vođenje cjelokupnog elektroenergetskog sustava Republike Hrvatske (RH)", napominju.

"Za uredno ispunjavanje zakonski propisanih poslova Društvo raspolaže s 499 voznih jedinica koje, između ostalog, uključuju kamione, dizalice, terenska vozila i ostala radna vozila nužna za mogućnost hitnih intervencija 0-24 sata (održavanje 7.800 km dalekovoda te upravljanje I vođenje sustava nad 182 trafostanice na području RH)", kažu iz HOPS-a.

"Odlukom Uprave HOPS-a određenim zaposlenicima se Ugovorom o radu dodjeljuje korištenje službenih vozila u privatne svrhe zbog prirode i vrste poslova radnog mjesta koje obavljaju unutar Društva", tvrde.

"Prihvatili smo sve preporuke Državne revizije"

Pravila i uvjeti korištenja službenih vozila u skladu su s mjerodavnim propisima RH, navodi HOPS.

Pitali smo ih, naravno, i u vezi s preporukama Revizije.  

"Sve preporuke Državnog ureda za reviziju, koja se odnosi na 2020.godinu,  HOPS je prihvatilo i u dogovoru s Državnom revizijom utvrđeni su fiksni rokovi i plan provedbe preporuka. Pojedine preporuke su ranije provedene, dok se u hodogramu aktivnosti preostale planiraju provesti do 31. prosinca 2022. godine", kažu iz HOPS-a.
 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.