Flixbus o incidentu s Najev: Vozači nisu kažnjeni, putnici su rekli da će svjedočiti

Foto: Facebook, Epa

GLUMICA Uršula Najev na Facebooku je jučer prepričala incident na zagrebačkom Autobusnom kolodvoru do kojeg je, kako je ispričala, došlo kad ju je vozač Flixbusovog autobusa žestoko verbalno napao, zbog čega je doživjela napadaj panike.

>> Glumica: Flixbusov vozač me snažno verbalno napao. Nitko u busu nije reagirao

Navečer se javio i vozač autobusa, koji je ispričao potpuno drugačiju priču. Kako je za Index kazao vozač Ante Bonacin, želio je podijeliti istinu o onome što se događalo na zagrebačkom Autobusnom kolodvoru u busu koji je kretao za Split. Poručio je da su on i kolega samo radili posao, da nisu ni krivi ni dužni te ustvrdio kako je glumičina priča laž. Kazao je i da je ono što je glumica ispričala nepravda te da se radilo o tome da nije imala valjanu kartu, što joj je pokušavao objasniti.

>> Javio nam se vozač Flixbusa: Priča glumice je laž, samo smo radili svoj posao

Naknadno su se oglasili i iz Flixbusa. Oni kažu da je bus bio krcat, da je Najev imala nevažeću kartu te da vozač neće biti sankcioniran. Dodaju da su im i putnici ostavili podatke za kontakt ako budu trebali svjedočiti.

"Žao nam je zbog neugodne i vrlo osobne emocionalne situacije koju je jučer doživjela jedna od naših putnica. Ovim putem potvrđujemo kako je autobus na relaciji Zagreb-Split s jučerašnjim polaskom, 11.12.2022. godine, bio popunjen do zadnjeg sjedala te na žalost nije bilo mjesta za putnicu koja je imala neispravnu kartu, odnosno kartu s polaskom za dan kasnije", pišu na početku.

"Svakoj situaciji koja utječe na nezadovoljstvo putnika prije, za vrijeme ili nakon vožnje pristupamo vrlo ozbiljno. Nakon što nam je službeno dojavljeno u kojoj su se situaciji pronašli kako dotični putnik tako i naši vozači, zatraženo je službeno očitovanje vozača na navedenoj liniji te su u obzir uzeti i komentari ostalih putnika koji su jednako tako sudjelovali i bili prisutni za vrijeme nemilog događaja, a koji su ustupili i svoje kontakte u slučaju potrebe za svjedočenjem", dodaju.

"Prema svemu zaprimljenom, možemo utvrditi da se vozač FlixBusa, koji je do nedavno bio javno i medijski hvaljen kao jedan od naših najboljih vozača, suočio s teškim javnim optužbama.

Kao kompanija dužnost nam je brinuti o zadovoljstvu i sigurnosti svakog putnika, ali isto tako dužnost nam je štiti naše vozače koji se često susreću s neugodnim situacijama na licu mjesta, osobito kada su u pitanju ovako teške optužbe", kažu za Dalmatinski portal.

"Vozači neće biti sankcionirani u ovom slučaju, a o daljnjim mogućim koracima ćemo interno razgovarati", stoji u priopćenju FlixBusa.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.