Holding platio sporni oglas o kućanici koja odvaja otpad. Aktivistica: Sramotno

Screenshot

NATIVE oglas Zagrebačkog holdinga objavljen na jednom internetskom portalu proširio se društvenim mrežama i zbog svog sadržaja izazvao brojne negativne reakcije. Naime, tema je odvajanje otpada, a oglas prati dan fiktivne kućanice Ane, koja je prije radila kao bankarica. 

U oglasu se navodi kako je Ana "puno sretnija otkako je napustila bankarski posao", a u dijelu teksta govori se o Ani isključivo kao o kućanici. "Danas je Anina obitelj zaslužila tople kroasane. Kućanica godinama ide u pekarnicu u kojoj kao omot koriste isključivo papir."

"Suprug Luka, klinci Sven (11) i Patricia (8) i pas Lou njezina su najveća sreća, ali i izvor stalne brige, jer čistoća i održavanje stana nisu čas posla", stoji u native oglasu. 

Oglas je maknut 

Na kraju u tekstu stoji kako je, oko 17 sati, nakon što su djeca došla iz škole, a muž ostao na druženju s prijateljima, napokon pronašla nešto vremena za sebe, pa odlučuje dvije prazne boce vina pretvoriti u svijećnjak i vazu.

Oglas je u međuvremenu maknut sa stranice. Feministička teologinja i aktivistica Lana Bobić komentirala ja oglas za N1. "Promicanje štetnih rodnih stereotipa i uloga upakirano u reklamiranje ZG vrećica i politike razvrstavanja otpada. Poprilično sramotno što je uopće napravljeno kako jest, a još sramotnije što je izašlo van", rekla je. 

U vezi oglasa javili smo se i Zagrebačkom holdingu, a njihov odgovor ćemo objaviti čim ga dobijemo. Iz Grada poručuju da je oglas maknut na njihov zahtjev. Oglas je složio portal po uputama iz Holdinga.