Foto: 123rf, Index, FAH
ADVENT u Zagrebu postao je toliko popularan da je za vrijeme njegovog trajanja vrlo teško pronaći smještaj u Zagrebu. Zbog toga turisti rezerviraju i par mjesecu unaprijed kako bi imali osiguran smještaj.
"Otkazao mi je tri dana prije puta"
Samo tri dana prije puta u Zagreb, javio joj se vlasnik apartmana i rekao da joj na žalost mora otkazati rezervaciju.
"Nazvao me i rekao da mu u stanu curi plin i da taj problem neće riješiti u roku tri dana. Potom sam ga pitala ima li alternativan smještaj i rekao mi je da nema i samo proslijedio par oglasa s Airbnb-a. Naravno da sam odmah zvala i nitko više nije imao slobodno. Potom sam nazvala još 50 brojeva i svi su se redom čudili kako mogu tražiti smještaj tri dana prije. Pogriješila sam što nisam rezervirala preko neke stranice poput bookinga ili Airbnb-a", ispričala nam je Ines.
Potom smo razgovarali sa Selmom iz Tuzle, kojoj se dogodila ista stvar. Također je rezervirala jednu noć u Zagrebu u vrijeme Adventa, no nju je vlasnik apartmana nazvao samo dan prije puta i ponovio istu priču. Mora joj otkazati smještaj jer mu curi plin. No, ona je imala sreće jer je smještaj rezervirala preko bookinga. Tad je kontaktirala booking i oni su joj osigurali za istu cijenu još bolji smještaj pa je bila na kraju zadovoljna.
Ipak mu pronašao alternativan smještaj
Priču poput ove dvije nam je ispričao i Miha iz Maribora. Isto tako je rezervirao jedno noćenje u Zagrebu. Potom ga je nazvao vlasnik apartmana par dana prije puta i rekao da ima problema s plinskim instalacijama te da mu ne može iznajmiti stan.
"Tražio sam ga zamjenski apartman i rekao je da nema. Potom sam rekao da ću kontaktirati booking preko kojeg sam bukirao smještaj i prijaviti ga pa mi je rekao da se malo strpim. Ubrzo me zvao i rekao da mi je ipak pronašao novi smještaj", rekao je Miha.
Tri različite osobe s istim slučajem. Svi su rezervirali jedno noćenje i otkazan im je smještaj samo par dana prije puta i to svima s istim razlogom - plinske instalacije.
Pričali smo s jednim iznajmljivačem smještaja, koji je želio ostati anoniman, no kazao nam je da to iznajmljivači znaju raditi jer dobiju bolju ponudu - odnosno javi im se netko tko želi iznajmiti stan na više noći. Tako da im je bolja zarada. Međutim, dodaje, treba paziti pogotovo ako se ide preko bookinga jer kaže, onda im stižu sankcije.
Booking: Gost nikad nije nezaštićen
"Uvijek tražimo dokaze da vidimo je li zaista opravdan razlog otkazivanja, tražimo od njih da nam dostave račune od majstora koji je došao na intervenciju, uglavnom moraju nam dokazati zašto su nekome otkazali smještaj. Ako se ispostavi da se kvar stvarno nije dogodilo, onda gostu tražimo drugi smještaj.
Mi uvijek prvo dozvolimo da se gost i vlasnik objekta probaju dogovoriti oko alternativnog smještaja, a ako to nije moguće, onda poslije vlasniku naplaćujemo iznos objekta u kojeg smo smjestili gosta.
Gost uvijek može dobiti smještaj u kategoriji koju je bukirao ili u višoj. Gost nikad neće ostati nezaštićen, a partner će biti kažnjen ako se ispostavi da je lagao", rekli su nam u Službi za korisnike bookinga.