Neki hotelijeri imaju odličnu najavu sezone, Ostojić kaže što još moramo učiniti

Foto: BlueSun

HOTELSKA grupacija Bluesun za glavnu sezonu ima buking na razini vremena iz 2019. godine, dok svijet nije još ni znao da ga čeka pandemija zbog koje je turizam pretrpio ogromne gubitke.

Uoči 1. svibnja hotelska grupacija Bluesun otvara svoj hotel Berulia s pet zvjezdica u Brelima, a imaju najavu dolazaka oko 250 gostiju, uglavnom domaćih te iz europskih autodestinacija, a posebno ih veseli izvrstan buking za glavnu sezonu.

"Imali smo jednak broj rezervacija za glavnu sezonu kao i u istom tjednu 2019."

"Od početka travnja zabilježene su dobre brojke i velik interes za glavnu sezonu. Preko vlastitih kanala prodaje i glavnih OTA partnera imali smo jednak broj rezervacija za glavnu sezonu kao i u istom tjednu 2019. Procijepljenost u Hrvatskoj i na emitivnim tržištima, strogo pridržavanje epidemioloških mjera, kao i mogućnost testiranja na destinacijama svakako daju optimizam za ovu sezonu", rekao nam je Stjepko Šošić, direktor upravljanja prihodima Bluesuna.

Navodi kako će sve goste koji su bukirali i ostale Bluesun hotele u Brelima, bez obzira na cjenovni razred, smjestiti u njihov najtraženiji i najluksuzniji hotel, a ostali će se hoteli na destinacijama otvarati postupno, u skladu sa zahtjevima tržišta. Računaju da će to biti krajem svibnja.

Od ove sezone osigurali su beskontaktni check-in pa tako po dolasku gost samo preuzima ključ svoje sobe jer prethodno online šalje sve podatke:

"Osiguravanjem takvog minimalnog kontakta i izbjegavanjem okupljanja ljudi oko recepcije poštujemo najviše sigurnosno-zdravstvene standarde."

Iz Bluesuna su nam otkrili i kako će riješiti problem s testiranjem jer će upravo testiranje biti jedna od ključnih stavki, ako se sjetimo kolapsa s testiranjem i turistima u kolovozu prošle godine.

Testiranje za goste, evo koje su cijene

"Za naše goste organizirat ćemo RAT (ANTIGEN) i PCR testiranja na covid-19 u Brelima, Tučepima, Bolu, Supetru. Gosti koji to žele trebaju se javiti na recepciju hotela. Testiranje će se vršiti ponedjeljkom i petkom za svaki navedeni grad tako da se fiksira vrijeme dolaska i sukladno tome se izdaju nalazi. Rezultati antigenskih testova će se izdavati za vrijeme boravka u hotelima, dok će PCR biti izdani i poslani do kraja dana za Tučepe i Brela, a za Brač sljedeći dan do 12 h. U slučaju pozitivnog rezultata testiranja, naši su djelatnici educirani, a naši protokoli za takve situacije pomno su razrađeni", rekao nam je Josip Rikić, direktor sektora hotelskih operacija za Bluesun Hotels & Resorts.

Cijena PCR testa je 560 kn, a cijena RAT (ANTIGEN) testa je 200 kn, dok će testiranje provoditi poliklinika LabPlus Split na svim njihovim destinacijama, u Brelima, Tučepima i na Braču.

Veliki interes za Hrvatsku

Nedavno je pak Europska komisija za putovanja objavila novu listu najpoželjnijih destinacija za putovanje po izboru EU građana, na kojoj je Hrvatska napredovala s 10. na 8. mjesto. "Za svoje sljedeće putovanje Hrvatsku je odabralo 4 posto ispitanika, što je jako dobar rezultat", navode u Hrvatskoj udruzi turizma, imajući u vidu da najpoželjnija na listi, Španjolska, koja za uspješnu sezonu treba i desetak puta više turista od Hrvatske, bilježi 10.4 posto interesa ispitanika.
 
Do kolovoza planira putovati 56 posto Europljana, od čega njih 49 posto želi putovati u druge zemlje članice EU. Najviše interesa je za morske destinacije, koje bira njih 34 posto.
 
Europljane pritom najviše brine opasnost od karantene (njih 16 posto), 13 posto ispitanika smatra da posjete kafićima i restoranima predstavljaju određeni rizik, a njih 17 posto identificira putovanja zrakoplovima kao potencijalnu opasnost.
 
Istraživanje konzultantske kuće PwC, orijentirano na njemačko tržište, pokazalo je da 40 posto Nijemaca želi putovati na ljeto izvan svoje države, no njih čak dvije trećine planiraju otkazati putovanje ako se u željenoj destinaciji pogorša epidemiološka situacija.

Ostojić: Prikaz Hrvatske po županijama je nužno aktivirati prije početka sezone

Direktor Hrvatske udruge turizma (HUT) Veljko Ostojić rekao nam je pak da će percepcija sigurnosti destinacije i ove godine biti ključna za turistički promet.

"Napori koje ulažu resorno ministarstvo i vlada oko cijepljenja turističkih djelatnika, relaksiranja režima putovanja i svih aktivnosti projekta Stay Safe in Croatia, kao i kompletna priprema turističkog sektora za ovu sezonu, mogu biti značajno umanjeni ako karta koja prikazuje epidemiološku situaciju neće turistima dati točan uvid u konkretnu situaciju u destinaciji u koju putuju. Prikaz Hrvatske po županijama je nužno aktivirati prije početka sezone, a za to nam je ostalo malo vremena", izjavio je Veljko Ostojić.

Inače, hrvatski zastupnik u Europskom parlamentu Valter Flego pokrenuo je na raspravi o turizmu u Odboru za turizam i sport Europskog parlamenta inicijativu "da se Hrvatska, kao i ostale zemlje članice koje to žele, na europskoj karti prikazuje prema najpravednijem NUTS 3 regionalnom pristupu. Za Hrvatsku to znači - 21 županija i 21 epidemiološka situacija".

Takav županijski pristup Hrvatskoj primjenjuje Njemačka još od prošle turističke sezone, no na službenoj karti Europskog centra za kontrolu i prevenciju bolesti (ECDC), pokrenutoj u sklopu Re-open EU sustava informiranja građana EU, Hrvatska je prikazana tako da je čitav obalni dio svrstan pod jednu regiju, kako su nam rekli u HUT-u.

"To znači da pri procjeni zdravstvenog rizika ne postoji nikakva razlika između, primjerice, Istre i Dalmacije ili Rovinja i Dubrovnika. To je daleko od realnog stanja na terenu i to znači da gost koji želi ljetovati u Hrvatskoj nema prave podatke ni jasnu sliku situacije. Na taj način ECDC nepravedno kažnjava rad odgovornih regionalnih vlasti", kazao je Flego koji za svoju inicijativu skuplja potpise podrške europarlamentaraca te će sve uputiti Europskoj komisiji i Europskom vijeću.
 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.