Foto: Google Maps
POSLJEDNJIH nekoliko dana, na području Vukovarsko-srijemske županije zabilježena su dva slučaja specifičnih prijevara građana, priopćila je Policijska upravo vukovarsko-srijemska.
Prijevara funkconira na način da nepoznata osoba s telefonskog broja strane zemlje stupa u kontakt sa građanima, predstavljajući se kao navodni zaposlenik hrvatske ambasade u Londonu. Ona od njih traži da uplate određeni novčani iznos za člana njihove obitelji.
Većinom pozivatelj ima saznanja da žrtva doista ima člana obitelji u inozemstvu, pa kaže da je navedenoj osobi pozlilo te se nalazi u bolnici na liječenju ili mu je potreban novac za nadoplatu karte i nastavak putovanja prema Republici Hrvatskoj.
Novac za troškove liječenja traže hitno da se uplati najčešće putem Western Uniona.
Nakon stupanja u kontakt s članovima obitelji, osobe koje su novac uplatile, shvate da su postale žrtve prijevare.
Policija upozorava građane da ako dobiju takav poziv, dobro razmisle i provjere sve okolnosti prije uplaćivanja novca, odnosno da stupe u kontakt s osobom za koju se navodno traži pomoć ili s nekim od njoj bliskih osoba, kako bi provjerile istinitost dobivenih informacija te kako ne bi postali žrtve prijevare, te da o prijevari obavijeste policiju.