Foto: Hina
HDZ na čelo kurikularne reforme želi postaviti Matka Glunčića, državnog tajnika u Ministarstvu obrazovanja koji se protivi spomenutoj reformi, zbog čega je došlo do sukoba na relaciji HDZ-HNS. HNS cijelo vrijeme ističe da im je kurikularna reforma strateški projekt i ne žele na čelu radne skupine Glunčića, koji se protivi istoj, pa je zato sinoć tek u 22 sata završio sastanak premijera Andreja Plenkovića i ministrice obrazovanja Blaženke Divjak, ali bez dogovora.
Novi sastanak krajem ovog tjedna
Sastanak bi se, doznajemo od izvora, trebao nastaviti krajem ovog tjedna.
Od izvora iz HNS-a pak doznajemo kako oni potpuno stoje iza ministrice i da će inzistirati na tome da se reforma provede.
Također doznajemo kako je Plenković, koji je na čelu Povjerenstva za provedbu Strategije obrazovanja, koje odabire voditelja Ekspertne radne skupine (ERS), htio imenovati Glunčića, međutim na kraju ipak nije, iako da je htio, mogao je nadglasati ministricu Divjak. No to bi značilo velike probleme za Plenkovićevu vladu jer HNS stalno ističe da im je reforma ključni projekt, a ako bi se ona zaustavila, onda bi se mogla raspasti i vlada.
Glunčić se protivi reformi, a želi joj biti na čelu
Matko Glunčić, državni tajnik u Ministarstvu obrazovanja koji se javno protivio kurikularnoj reformi, sad joj želi biti na čelu.
Ovaj docent na PMF-u bio je u timu ljudi koje je pri izradi kurikularne reforme vodio Boris Jokić, a opirao se predloženom modelu i počeo žestoko kritizirati reformu.
Iako je državni tajnik u njenom Ministarstvu, on se bez konzultacija s ministricom kandidirao za voditelja Ekspertne radne skupine za reformu. Izjavio je i tada kako se ne slaže s eksperimentalnim uvođenjem kurikularne reforme, navodeći kako stvari nisu dovoljno pripremljene.
Glunčić je poznat i po svom obrazloženju slabih rezultata učenika na međunarodnom PISA istraživanju. U prosincu 2016. je izjavio kako slabe rezultate treba uzeti s malom sumnjom, jer su kod nas u statistiku ušla i djeca s posebnim potrebama i nacionalne manjine.
"U nekim europskim zemljama kažu lošijim učenicima da na dan testiranja ne dođu na nastavu. Kod nas u statistiku su ušla i djeca s posebnim potrebama i nacionalne manjine. Uzimamo sve zajedno unutra", rekao je tad Glunčić.