U Lovrinčevićevu mandatu agencije dale 1.7 mil. eura. Ovi mediji su dobili najviše

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Javne agencije i državne tvrtke, za koje je Jurica Lovrinčević u tajno snimljenim razgovorima tvrdio da ih kontrolira kada je riječ o budžetima za oglašavanje i sponzorstva, od kolovoza 2023. do danas potrošile su, ili će tek dati, gotovo 1.7 milijuna eura na kampanje u medijima, piše Jutarnji list

Novinar Mreže TV Marin Vlahović, podsjetimo, snimao je razgovore s Lovrinčevićem, u kojima bivši posebni savjetnik ministra Davora Filipovića najavljuje da će u dva mjeseca osigurati toj lokalnoj televiziji čak 200.000 eura te da od toga traži polovicu novca za sebe.

Slijedom tih transkripata Jutarnji list pitao je državne tvrtke i agencije koje se spominju u tim razgovorima koliko su u ovih gotovo godinu i pol dana, otkako je Lovrinčević bio savjetnik, dali novca za oglašavanje medijima, navodi Jutarnji.

Fond za zaštitu okoliša dao najviše novca

Najviše je novca, prema podacima koje je dobio Jutarnji list, dao upravo Fond za zaštitu okoliša, gdje je Lovrinčević očito imao najveći utjecaj.

Na pitanje je li na bilo koji način Lovrinčević utjecao na odluke kojim medijima i koliko će se novca uplatiti, iz Fonda su odgovorili kako je Lovrinčević bio posebni savjetnik ministra za strateško planiranje i medije te član Upravnog odbora Fonda.

Najviše novca namijenjeno Novoj TV, Mreža dobila najviše među lokalnim televizijama

Iz Fonda su na sve medije i agenciju Akter public od kolovoza prošle godine do danas potrošili ili će tek potrošiti čak 957.140 eura. Najviše je novca namijenjeno Novoj TV - gotovo 180.000 eura. Skoro 60.000 eura već im je isplaćeno za kampanju u 2022., a za ovu i iduću godinu planirani budžet je gotovo 120.000 eura.

RTL je dobio 135.500 eura, a HRT nešto više od 78.000 eura. Od svih lokalnih televizija, Mreža TV dobila je najviše - ukupno više od 73.000 eura, tek nešto malo manje od javne, nacionalne televizije.

Sve televizije i radiostanice u prošloj i ovoj godini dobile su ili će dobiti 577.191 euro, dok je 379.949 eura na javnom natječaju ove godine dobila agencija Akter public.

Agencija Akter public

Riječ je o agenciji koja zakupljuje oglasni prostor u tisku i na web portalima. Natječaj je raspisan u lipnju, a na njega su se, uz Akter public, javili i Hanza Media, Večernji list, 24 sata i Millenium promocija.

Akter public imao je ekonomski najpovoljniju ponudu te je s agencijom sklopljen ugovor na godinu dana. Agencija Hamag Bicro u ovom je razdoblju bila drugi najveći oglašivač. Za marketing je utrošeno više od 560.000 eura, ali iz agencije nisu specificirali na koje točno medije.

Na konkretan upit koliko su od toga potrošili na Mrežu TV i kako je došlo do suradnje, odgovorili su da su im do danas uplatili nešto više od 86.000 eura, piše Jutarnji list.