PRVOG dana Elon Musk se obračunao s upravom kompanije i pritom obećao lakšu komunikaciju. Proizvođači automobila nisu presretni.
Brojni proizvođači automobila su itekako aktivni na Twitteru. Sada su se ipak stvari promijenile, jer je njihov svojevrsni rival postao vlasnik mreže.
Među prvima je reagirao Citroën, i to vrlo jasnom objavom. "Pozdrav platformi društvenih medija u vlasništvu jednog od naših konkurenata." Iako francuski proizvođač nije prisutan na američkom tržištu gdje ova mreža ima najveći utjecaj, ali je kao dio Stellantisa u velikom zamahu elektrifikacije koja je zahvatila cjelokupnu gamu.
Priča je započela malenim četverokotačem Ami, a u međuvremenu je dobila niz atraktivnih modela. Uostalom, Stellantisov je plan da od 2030. godine nudi isključivo električna vozila.
Zasad je nepoznato kako će Muskov poslovni potez imati utjecaja na prisutnost automobilskih marki na društvenoj mreži. Međutim, sudeći po prvim reakcijama, ne izgleda dobro. Tako je General Motors objavio kako zaustavlja sve plaćene reklamne kampanje na platformi. Fisker je pak ugasio račun još u proljeće pri prvim najavama, dok je Ford odlučio zasad normalno koristiti platformu za komunikaciju s klijentima.
Podsjetimo, General Motors planira do 2025. godine preoteti titulu najprodavanije električne marke od Tesle u Americi. Teški zadatak s obzirom na to da je prošle godine prodao tek 25.000 električnih automobila naspram preko 350.000 Teslinih.
Volkswagen i ostali giganti još se nisu očitovali. Zasad se više bave obilježavanjem Halloweena.