Hoće li Volkswagen ugasiti Seat?

Foto: Seat

MNOGI bi rekli da je pravo pitanje kad će se to dogoditi. 

Seat se sve donedavno mogao osjećati kao zapostavljeno dijete u VW koncernu, a onda se dogodila Cupra. Paralelno je ponuda proširena crossover modelima pa si je španjolski brend priskrbio mlađu klijentelu i time ušao u nešto mirnije razdoblje. 

Otprilike isto misli Thomas Schäfer, prvi čovjek Volkswagena, ali pritom nije spreman dati dugi kredit. On je u intervjuu za britanski Autocar doslovno rekao: „Nećemo ubiti Seat. Ali moramo odlučiti o njegovoj budućnosti. Još uvijek radimo na planu za Seat, siguran je do 2028. ili 2029. On je ulazni model za mlađe kupce. Igra važnu ulogu u Europi, posebno Španjolskoj, Velikoj Britaniji i Austriji.“ 

Pritom Schäfer ne skriva kako budućnost vidi u Cupri koja će osjetno brže zagristi u elektrifikaciju. Seat će pak morati pričekati da baterije dodatno pojeftine pa da krene žešće u tom smjeru. Do tada mu ostaju isključivo plug-in hibridi. Britanski magazin otvara i mogućnost da Seat postane tzv. mobility brend i nudi jeftina urbana vozila u najam. 

Seat se definitivno nalazi u nezgodnoj situaciji. Naime, ostane li kao neka ulazna velikoserijska marka, kosit će se sa Škodom, dok u domeni razigranih mladalačkih i sportski nastrojenih modela sasvim solidno egzistira Cupra. Lako bi se moglo dogoditi da jednostavno postane suvišan.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.