HYUNDAI na američkom tržištu lansira potpuno novi Santa Fe 2024 s nacionalnom televizijskom kampanjom koja se emitira tijekom utakmica konferencijskih finala američkog nogometa, nakon kojih ćemo dobiti dvije momčadi koji će se boriti za Super Bowl. Kampanja pod nazivom Vikings potiče gledatelje da osvoje vikend u potpuno novom Santa Feu.
Obnovljeni Santa Fe prikazuje niz tehnoloških mogućnosti uz robusne dostupne značajke kao što su HTRAC pogon na sve kotače i gume za sve terene, koje do sada nisu bile forte ovog modela. Stoga je lansiranje ovog sposobnog SUV-a, tvrde u Hyundaiju, zahtijevalo jednako snažno pripovijedanje kako bi se učinkovito prenijelo obilje zabave koju nudi.
Zato je Hyundai krenuo na cestu (ili off-road, da budemo precizni) s Vikinzima pokazujući moćan dizajn novog Santa Fea usred prekrasnih prirodnih krajolika i negostoljubivih terena. Inače, reklama je ujedno poziv na nagradnu igru, u kojoj je glavni zgoditak vikend u novom Hyundaijevom SUV-u.
Nove spotove režirali su za Oscara nominirani redatelji filmskih i TV reklama Will Speck i Josh Gordon, poznati po svom radu na reklamama GEICO Cavemen. Društvenu kampanju režirao je Nicolas Gordon, dok je sve producirala nagrađivana producentska kuća Furlined.