Ralph Rowe Teetor rođen je 17. kolovoza 1890. u Hagerstownu u Indiani, kao sin Johna H. Teetora. U dobi od pet godina nesretnim slučajem ozlijedio je oko nožem, što je dovelo do razvoja simpatičke oftalmije i gubitka vida na oba oka u roku od godine dana.
Godine 1908. završio je srednju školu u rodnom gradu, a 1912. diplomirao je strojarstvo na Sveučilištu Pennsylvania. Oko 1930. godine stekao je i magistarsku titulu iz inženjerstva na istom sveučilištu.
Nakon završetka studija Teetor se vratio u Hagerstown i pridružio obiteljskoj tvrtki Teetor-Hartley Motor Company. Tijekom Prvog svjetskog rata, 1918. godine, radio je u Camdenu u New Jerseyju, gdje je pomagao tvrtki New York Shipbuilding Corporation u balansiranju rotora turbina za torpedne razarače. Njegov izoštren osjet dodira bio je ključan u razvoju tehnike dinamičkog balansiranja velikih komponenti.
Nakon rata,Teetor se vratio kući i počeo raditi za Piston Ring Company, kasnije poznatu kao Perfect Circle Company, koja je nastala iz obiteljske tvrtke. Od 1919. do 1946. obnašao je dužnosti direktora i potpredsjednika inženjerskog odjela, a od 1946. do 1957. bio je predsjednik tvrtke. Pod njegovim vodstvom Perfect Circle postala je vodeći proizvođač klipnih prstenova.
Ideja za jedan od njegovih najpoznatijih izuma, tempomat, rodila se iz frustracije tijekom vožnje s obiteljskim odvjetnikom Harryjem Lindsayjem. Lindsay je imao naviku usporavati dok je govorio i ubrzavati dok je slušao, što je kod Teetora stvaralo neugodan osjećaj "ljuljanja" tijekom vožnje. Ova neujednačena vožnja toliko je iritirala Teetora da je odlučio razviti uređaj koji bi održavao konstantnu brzinu vozila.
Nakon desetljeća rada, 1945. godine Teetor je dobio svoj prvi patent za uređaj za kontrolu brzine. Njegov izum, nazvan "Speedostat", koristio je elektromotor s dvosmjernim vijčanim pogonom koji je kontrolirao položaj gasa, omogućujući vozilu da održava unaprijed postavljenu brzinu. Prvi automobil opremljen ovim sustavom bio je Chrysler Imperial iz 1958. godine, gdje je sustav bio poznat kao "Auto-Pilot". Kasnije je Cadillac preuzeo tehnologiju i nazvao je "Cruise Control", naziv koji se zadržao do danas.
Osim tempomata, Teetor je imao niz drugih inovacija, uključujući rani model motorizirane kosilice, mehanizme za zaključavanje i držače za ribolovne štapove. Godine 1936. izabran je za predsjednika Društva automobilskih inženjera (SAE), a 1963. ustanovio je nagradu "Ralph R. Teetor Educational Award" koja se dodjeljuje mladim inženjerima i edukatorima. Za svoj doprinos automobilskoj industriji, 1988. godine posmrtno je uvršten u Automobilsku kuću slavnih u Dearbornu, Michigan.
Ralph Teetor preminuo je 15. veljače 1982. godine u bolnici Reid Memorial u Richmondu.