IDUĆIH nekoliko godina u Mercedesu će se raditi punom parom.
Mercedesov plan je poznat. Kao što smo već pisali, uključuje povratak pojedinih modela na fosilna goriva, brojne električne modele i neke potpuno nove proizvode. Konkretno, govorimo o 17 električnih i 19 modela pogonjenih motorima s unutarnjim izgaranjem. Tu ulaze brojni novi modeli poput električne C i E klase, potpuno novog CLA, pa i "smanjene" G klase. Točka na i bit će noviteti iz AMG-a.
A kad je odjel iz Affalterbacha u pitanju, očekujemo brojne novitete. C klasa (u AMG verziji) odustaje od četiri cilindra i bira (opet) veći motor. Najavljena su i dva električna modela, limuzina i SUV, a sada doznajemo da uzbuđenjima tu nije kraj.
Kako doznaje britanski Autocar, sredinom godine bit će pokazan koncept supersportskog automobila. Malo je poznato, osim da će elektromotore razviti Yasa, koja je u vlasništvu Mercedesa, a isporučuje komponente i za Lamborghini Temerario i Revuelto. Novi model se oslanja na koncept Vision One-Eleven, a uz novu AMG-ovu osnovu imat će aksijalne motore u kombinaciji s novom generacijom baterija.
To prema dosadašnjim informacijama znači da bi novi AMG-ovi motori mogli postići do 500 konjskih snaga s maksimalnim okretnim momentom od 800 Nm. Dodajmo svemu novu generaciju baterija s čvrstim elektrolitom (solid state baterije) koje zahvaljujući osjetno većoj gustoći energije omogućavaju povećanje dosega vozila. Upravo nedavno je novi EQS s takvim baterijama bez punjenja prešao preko 1000 km.
Dok službeno izvješće, u kojem se pojavljuje tajanstven automobil skriven ispod prekrivke, striktno govori o konceptu, Mercedes-AMG možda već nagovještava serijsku verziju: "Sljedeća legenda je već u stvaranju." Ako koncept u sljedećim mjesecima bude obznanjen, malo je vjerojatno da će cestovni model stići brzo nakon toga. Logika govori da ga nećemo vidjeti prije 2027. godine.