Na tržištu je karavanska Opel Astra ogromnog prtljažnika: Znamo opremu i cijene

Foto: Opel

KADA MARKA koja je izmislila karavan predstavi novi, to je uvijek važan događaj. Tako je Opel, s podosta kašnjenja za drugim dijelovima svijeta, konačno predstavio svoju Astru Sport Tourer koja se obraća svima kojima je prostor prioritet.

Dugačka čak 4.62 metra

Kada vozite iza njega, možete jasno razlikovati karavan od limuzine. Ako je registarska pločica na vratima prtljažnika, to je karavan. Ovo nije bio samo dizajnerski trik, već je prije bilo potrebno da se prag za utovar spusti što više. Sa 62 centimetra sada je vrlo nizak; teško da bilo koji drugi karavan u ovoj klasi može držati korak s njim.

Slično je i s obujmom prtljažnika koji je u osnovnoj konfiguraciji 597, a moguće ga je povećati do 1634 litre korisnog prtljažnog prostora.

Međutim, onaj tko sjedi straga neće primijetiti osjetno povećanje prostora za koljena u usporedbi s modelom s pet vrata, iako je međuosovinski razmak veći za 6 centimetara. To je barem omogućilo ugradnju znatno dužih stražnjih vrata, što olakšava ulazak, a pogled je bolji zahvaljujući dužem prozoru.

Odlična sjedala

Vozačko sjedalo, koje je nagradila kampanja za zdrava leđa (AGR), tako je izvrsno jer Opel ne škrtari s mogućnostima podešavanja. Cijelo sjedalo se može nagnuti, a lumbalni oslonac se pomiče u četiri različita smjera. Inače, svako se sjedalo u drugom redu može pojedinačno sklopiti, što je još jedan plus prostranosti ovog automobila.

Treba spomenuti i vrlo bogat osnovni paket opreme, imena Edition. On sadržava automatsku klimu, LED svjetla, maglenke… Tu su i prednji i stražnji parkirni senzori, EU paket sigurnosti, audiosustav s Apple Carplay/Android Auto povezivošću i aluminijski naplatci. Vrlo bogato, iako postoje još dva paketa: GS, koji označava sportski karakter, te Ultimate, koji ima zaista sve što se može poželjeti od automobila ove klase.

Dva benzinca, dizel, hibrid i struja

Što se tiče dostupnih pogonskih sklopova, ni tu se nije škrtarilo. Dvije su benzinske verzije, sa 110 i 130 KS, te jedna dizelska sa 130 KS. Vrlo je zanimljiva, iako znatno skuplja, opcija s plug-in hibridom ukupne snage 180 KS. Ovdje valja napomenuti kako će tijekom godine na tržište doći i klasična 48V hibridna verzija.

Konačno, tu je i električna verzija s motorom snage 115 kW (156 KS), baterijom od 54kWh te standardnim 11 kW trofaznim punjačem.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.