Ovo je Tourbillon, prvi Bugatti u potpunosti razvijen pod Matom Rimcem

Screenshot: YouTube/Bugatti

Mate Rimac je večeras u francuskom Molsheimu predstavio novi Bugatti.  "Dame i gospodo, Tourbillon", rekao je Rimac nakon što je izašao iz Chironovog nasljednika.

Osnovna cijena, bez dodatne opreme i drugih davanja, je 3.8 milijuna eura. Rimac kaže da je rasprodano skoro svih 250 primjeraka.

Predstavljanje novog Bugattija mogli ste uživo pratiti na Indexu.

"Razvoj automobila Bugatti Tourbillon na svakom je koraku vođen Bugattijevom poviješću dugom 115 godina, kao i riječima samoga Ettorea Bugattija. Zajedno s dizajnerskim i inženjerskim timovima koji su željeli započeti novo i uzbudljivo poglavlje u priči o Bugatti sportskim hiperautomobilima, vodio sam se Ettoreovim mantrama koje kažu da 'ako je nešto usporedivo, onda više nije Bugatti' te da 'ništa nije previše lijepo'", rekao je Rimac. 

"Tourbillon je jedinstven"

"Automobilske legende Type 57SC Atlantic, koji je poznat i kao najljepši automobil na svijetu, Type 35, najuspješniji trkaći automobil do sada, i Type 41 Royale, jedan od najambicioznijih luksuznih automobila svih vremena, poslužili su nam kao inspiracija. Istovremeno su dizajn, performanse i luksuz odredile temelje novog Tourbillona, automobila koji je elegantniji, uzbudljiviji i luksuzniji od bilo kojeg ranijeg automobila.

Drugim riječima, Tourbillon je jedinstven. I baš kao spomenute legende iz nekih prošlih vremena, Tourbillon nije napravljen samo za sadašnjost ili čak budućnost, već pour l’éternité – za vječnost", rekao je.

1800 konjskih snaga

Tourbillon razvija ukupno 1800 konjskih snaga, od čega 1000 u motoru na unutarnje izgaranje, a 800 u elektromotorima. Novi je motor izrađen od izrazito lakih materijala i teži svega 252 kilograma. 

Elektromotore napaja uljno hlađena baterija od 800 volti i snage od 25 kWh, koja je smještena u središnjem tunelu te iza sjedala. Na prednjoj električnoj osovini nalaze se dva elektromotora, dok se još jedan elektromotor nalazi na stražnjoj osovini. 

"Tourbillon je morao biti jedinstven u svakom pogledu. Naša je filozofija bila uzeti bilo koji aspekt Chirona i poboljšati ga dok istovremeno tražimo elegantna i sofisticirana inženjerska rješenja i nove tehnologije kako bismo proizveli bezvremeno remekdjelo. Željeli smo napraviti automobil čiji bi dijelovi, bilo iz njegova interijera ili eksterijera, s lakoćom mogli završiti u nekoj umjetničkoj galeriji. Rezultat je automobil koji plijeni ljepotom i izvana i iznutra, te najmoćniji Bugatti do sada, koji mehanička rješenja i tehničku ljepotu podiže na jednu novu razinu", rekao je Emilio Scervo, glavni tehnološki direktor tvrtke Bugatti Rimac.

"Odluka o pogonskom sklopu bila je možda i najvažnija odluka koju smo donijeli s obzirom na dostupne opcije: rekonstrukciju motora W16, proizvodnju potpuno električnog automobila ili osmišljavanje nečeg sasvim novog. Na kraju smo se odlučili za najtežu moguću opciju: izgradnju pogonskog sklopa od nule i njegovo besprijekorno uparivanje sa složenim sustavom elektromotora i novom generacijom mjenjača s dvostrukom spojkom i osam brzina, između ostaloga, te proizvodnju komponenti po mjeri, posebno za Tourbillon.

Bilo nam je važno da novi automobil zadrži čisti, izvorni analogni osjećaj atmosferskog motora s unutarnjim izgaranjem u kombinaciji s okretnošću i mogućnostima koje pružaju elektromotori. 

Već smo čuli kako zvuči kada ovaj automobil dosegne 9000 okretaja u minuti pri punom gasu. Riječ je o emocionalnom iskustvu koje izaziva strahopoštovanje i pamtit će se zauvijek. Proizveli smo automobil koji pruža najbolje od tehnologije s unutarnjim izgaranjem i elektrifikacije. Beskompromisan je i predstavlja bezvremensku posvetu nezaboravnom iskustvu vožnje", rekao je Scervo.

"Proizvest ćemo 250 komada. Isporuka kreće 2026."

"Riječ je o prvom potpuno novom Bugattiju u zadnjih 20 godina. Prvi koji smo mi u novoj firmi Bugatti Rimac potpuno razvili, iako smo već radili modele poput Mistrala koji su već bili na bazi prethodnog modela s duplim W16 motorom. Ovo je prvi potpuno novi, razvijen je u Hrvatskoj od početka do kraja", rekao je Rimac večeras prije predstavljanja.

"Ima puno veće performanse od prethodnika. Mogu reći da će biti proizvedeno 250 komada, da isporuka kreće 2026. godine i da smo već skoro rasprodani. Kupaca ima više nego što ćemo proizvesti auta zato što smo tek sada auto pokazali postojećim kupcima i već je među njima više interesa nego što ćemo proizvesti automobila", dodao je.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.