Volkswagen priznao da zaostaje za konkurencijom

Foto: Volkswagen

VOLKSWAGEN još od afere Dieselgate ne uspijeva uhvatiti korak za konkurencijom. 

Deset je godina otkako se Volkswagen bori za pronalaskom nove zlatne žile nakon što ona poznata kao TDi počela (pre)malo davati. Mislili su da su je našli u Kini, pa i u elektrifikaciji, ali očekivani uspjeh je izostao. Štoviše, prodaja jenjava, a tvrtka je suočena s otpuštanjima i gubitkom koraka za rivalima.

Sve to priznao je osobno i prvi čovjek Volkswagena Thomas Schafer, i to dok je uvjeravao okupljenu masu kako postoji svijetla budućnost za tvornicu u Wolfsburgu. VW priznaje da mora "sustići konkurenciju" te iznosi plan za povratak u formu u narednim godinama. Plan nosi naziv Triple A: Accelerate (Ubrzaj), Attack (Napadni) i Achieve (Ostvari), prenosi Motor1

A stvari još uvijek ne izgledaju najbolje. Najavljeni ID.1 dolazi tek za godinu dana, a i cijenom će biti skuplji od rivala kao što je Renault Twingo. O kineskoj konkurenciji da i ne govorimo. Nadalje, novi ID.2 je bar godinu dana daleko, a isti taj Renault već nudi "peticu". 

Proizvodnja Golfa seli se u Meksiko od 2027. godine, a deveta generacija postavljena na SSP platformu se razvija s Rivianom i bit će isključivo električna. Postoje i planovi za električni T-Roc, ali sve su to noviteti koje ćemo moći vidjeti krajem desetljeća. 

Problemi sa softverom odgodili su lansiranje nekoliko proizvoda posljednjih godina. Ipak, njemački proizvođač automobila želi zaboraviti i ostaviti po strani te loše dane te do kraja desetljeća postati "tehnološki vodeći brend u velikoserijskom segmentu". Volkswagen je jedna od onih tvrtki koje su prevelike da bi propale, a unatoč izazovnim godinama moći će ubrzati tempo ako uspije konsolidirati svoje poslovanje.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.