Za gradnju pruge od Hrvatskog Leskovca do Karlovca stiglo 15 ponuda

Ilustracija: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL

NA NATJEČAJ za radove na projektu rekonstrukcije postojećeg i izgradnji drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Hrvatski Leskovac-Karlovac pristiglo je 15 ponuda, a ponude su u rasponu od 1.3 milijarde kuna do 2.9 milijardi kuna (bez PDV-a), izvijestili su u ponedjeljak iz HŽ Infrastrukture. 

Ponude za radove na građevinskom i elektroenergetskom željezničkom infrastrukturnom podsustavu na projektu "Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka na dionici Hrvatski Leskovac - Karlovac" otvorene se danas u HŽ Infrastrukturi. 

Procijenjena vrijednost tih radova, koji se sufinanciraju iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020., iznosila je 2.04 milijarde kuna, podsjećaju iz HŽ Infrastrukture. 

Najviše ponuda dale su tvrtke i konzorciji iz Turske

Podatci iz priopćenja HŽ Infrastrukture (s cijenama bez PDV-a), kao i zapisnika s otvaranja ponuda koji je objavljen u e-oglasniku javne nabave (u kojem su i cijene s PDV-om), pokazuje da je najnižu ponudu dala zajednica ponuditelja koju predvodi China Railwey Eryuan Engineering group - 1.29 milijardi kuna bez PDV-a (1.61 milijardu kuna s PDV-om), dok najviše za taj posao traži hrvatska tvrtka Rading, čija ponuda iznosi 2.92 milijarde kuna (s PDV-om 3.65 milijardi kuna). 

Zajednica ponuditelja koju predvodi slovenski Kolektor Koling dao je ponudu vrijednu 2.31 milijardu kuna bez PDV-a (s PDV-om 2.9 milijardi kuna), a ponudu su dale i dva konzorcija koje predvode austrijske tvrtke - Sweietelsky s ponudom od 1.92 milijarde kuna (2.4 milijarde kuna s PDV-om), te Strabag s ponudom od 1.71 milijardu kuna (s PDV-om 2.1 milijardu kuna). 

S ponudama su se javila i dva španjolska konzorcija pa tako onaj kojega predvodi Comsa nudi 1.93 milijarde kuna (s PDV-om 2.4 milijarde kuna), a konzorcij na čelu s Aldesom Construcciones ima ponudu u iznosu 1.75 milijardi kuna (s PDV-om 2.2 milijarde kuna).

Najviše ponuda dale su tvrtke i konzorciji iz Turske, njih pet. Tako je tvrtka Alsim Alrko dala ponudu u iznosu 2.46 milijardi kuna (s PDV-om 3.1 milijardu kuna), Celikler ide s ponudom od 1.94 milijarde kuna (s PDV-om 2.4 milijarde kuna), Kolin s ponudom vrijednom 1.73 milijarde kuna (s PDV-om 2.2 milijarde kuna), Cengiz s ponudom 2.41 milijardu kuna (nešto više od tri milijarde kuna s PDV-om), a konzorcij kojega predvodi Tasyapi dao je ponudu u iznosu 1.83 milijarde kuna (s PDV-om 2.3 milijarde kuna). 

Konzorcij kojega predvodi hrvatska DIV grupa, a u kojoj je i turski Yapi Merkezi i Dogus, dao je ponudu "tešku" 1.81 milijardu kuna (2.3 milijarde kuna s PDV-om), a ponudu je dao i grčki Avax i ona je vrijedna 2.22 milijarde kuna (s PDV-om 2.8 milijardi kuna).

Najniža ponuda iz Kine

Na natječaj su pristigle i dvije kineske ponude, a uz već spomenutu najnižu ponudu China Railwey Eryuan Engineering Group, ponudu je dao i Chinea Road and Bridge Corporation, a njegova je ponuda vrijedna gotovo 2.3 milijarde kuna (s PDV-om 2.9 milijardi kuna).

"Pristigle ponude bit će evaluirane u zakonski određenom vremenskom razdoblju, a nakon odabira ekonomski najpovoljnije slijedi potpisivanje ugovora s izvođačem radova", navodi se u priopćenju HŽ Infrastrukture. 

Inače, HŽ Infrastruktura je natječaj za radove na građevinskom i elektroenergetskom željezničkom infrastrukturnom podsustavu projekta Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka na dionici Hrvatski Leskovac - Karlovac objavio početkom rujna prošle godine, a zbog žalbi na natječajnu dokumentaciju rok za predaju ponuda je bio pomaknut i istekao je danas u 15 sati. 

Projekt uključuje rekonstrukciju postojeće željezničke pruge i izgradnju drugog kolosijeka uz postojeći u dužini 44 kilometra, rekonstrukciju kolodvora i stajališta, izgradnju podvožnjaka i nadvožnjaka s pripadajućim cestovnim prometnicama umjesto željezničko-cestovnih prijelaza. U sklopu elektroenergetskog infrastrukturnog podsustava izvest će se radovi na izgradnji i obnovi sustava kontaktne mreže, a u sklopu prometno-upravljačkog i signalno-sigurnosnog podsustava modernizacija signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja. Po završetku projekta putnički vlakovi će dionicom prometovati brzinom do 160 kilometara na sat, objašnjavaju iz HŽ Infrastrukture. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.