Najprodavaniji kineski auto napušta Europu

Foto: mgmotor

Dani MG ZS-a su odbrojani. Ovaj pravi bestseller, inače najprodavaniji kineski automobil u Europi, uskoro više neće biti dostupan na Starom Kontinentu usprkos tome što zauzima visoke pozicije na ljestvici prodaje na važnim europskim tržištima.

Model, koji je na konopce stavio snažne rivale kao što su Dacia Duster ili Suzuki Vitara i u prosincu 2023. godine bio najprodavaniji auto u Španjolskoj, već priprema završne detalje u oproštaju svog pristupačnog SUV-a unatoč više od 54.000 isporuka u šest mjeseci.

Za kratko vrijeme ZS je postigao izvanredne rezultate. Na pojedinim tržištima u Europi postojali su mjeseci u godini kada je bio na samom vrhu. Kako i ne bi kada je na određenim tržištima prodavan za manje od 15.000 eura. Ta cijena se pokazala kao nenadmašna za konkurenciju. Međutim, njegov komercijalni nastup došao je do samog kraja.

Pokazalo se da je 2024. bila ključna godina za MG u Europi. Ova nekad britanska firma, sada već duže od desetljeća pod vlasničkim krovom kineskog giganta SAIC-a, ide naprijed sa svojom ambicioznom proizvodnom ofenzivom. Dolazak na scenu novog MG3 Hybrid+ i MG HS 2025 savršen je primjer promjena koje se događaju u asortimanu MG-a, na koje nije imun ni ZS, piše Klix.ba.

Nova generacija ZS-a

Činjenica da će aktualni ZS uskoro biti ugašen ne znači da MG odustaje od nastavka borbe u ovom segmentu. Naprotiv, MG radi punim kapacitetima na njegovom nasljedniku, s kojim će nastaviti nadmetanje na europskom tržištu pristupačnih automobila.

MG je odavno krenuo na težak zadatak razvoja nove generacije ZS-a. Projekt je u tijeku, što pokazuju nedavno objavljene fotografije. Bit će to potpuno novo vozilo i iako nije sasvim jasno hoće li se zadržati komercijalni naziv ZS, sasvim je moguće da će MG odlučiti nastaviti s ovim imenom jer je stekao značajnu reputaciju, posebno u južnoj Europi.

Ostaje vidjeti hoće li novi MG ZS za 2025. godinu i dalje biti dostupan s konvencionalnim benzinskim motorima. Možemo, međutim, pretpostaviti da će u asortimanu sigurno biti pogonski sklop s tehnologijom Hybrid+, koji je nedavno lansiran s novim MG3. Osim toga, 100 posto električna varijanta će ostati u ponudi iako je na većini tržišta ovaj model bio privlačniji kao benzinac.

Ako sve bude po planu, novi ZS (ako taj naziv ostane) debitirat će krajem ove godine. To znači da će druga generacija u europske salone stići u prvoj polovini 2025.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.