HRVATSKI franšizni brend Surf'n'Fries ostvario je zanimljiv uspjeh – ove godine nastupit će na prestižnom Formula 1 eventu u Džedi, u Saudijskoj Arabiji, koji se održava od 18. do 20. travnja 2025.
Ovo je prvi put da jedan hrvatski brend bude prisutan na ovakvom svjetskom spektaklu, što dodatno potvrđuje međunarodni uspjeh i reputaciju koju Surf'n'Fries ima nakon 16 godina poslovanja.
Surf'n'Fries osnovan je 2009. godine u Rijeci, a poznat je po inovativnom pristupu brzom prehrambenom segmentu, posebno svojim krumpirićima u originalnoj ambalaži, i do danas je poslovao u više od 20 zemalja svijeta.
"Ovo je velik trenutak za nas. Formula 1 okuplja milijune gledatelja i najpoznatije svjetske brendove – biti dio tog ekosustava potvrđuje da smo dobili priliku biti dio globalno prepoznatljivih imena", izjavio je Denis Polić, suosnivač Surf'n'Friesa.
"Posebno smo ponosni što će na tisuće posjetitelja ovog spektakla imati priliku probati naš proizvod i doživjeti hrvatski brend na jednom od najvećih sportskih događaja na svijetu", dodao je CEO Surf'n'Friesa Andrija Čolak.
Suradnja s organizatorima F1 eventa u Saudijskoj Arabiji rezultat je sve snažnijeg prisustva Surf'n'Friesa na tržištima Bliskog istoka. Brend se tamo sve češće ističe kao poželjan partner za festivale, evente i trajne ugostiteljske lokacije zbog svoje efikasnosti, jedinstvenog dizajna prodajnih jedinica i visokog standarda kvalitete hrane.
Surf'n'Fries će u Džedi nastupiti s dvije mobilne jedinice dizajnirane posebno za visoko frekventne evente poput Formule 1, koja omogućava brzo posluživanje velikog broja gostiju uz zadržavanje kvalitete proizvoda.