OSUMNJIČENI u akciji Nesklad, vlasnik Skladgradnje Slaven Žužul te smijenjeni direktori HAC-a mogli bi vrlo lako Božić dočekati u krugu svojih obitelji. Naime, 26. prosinca ističe mjesec dana pritvora, a sudac Ratko Ščekić morao bi i prije tog roka po službenoj dužnosti odlučiti o eventualnom puštanju osumnjičenika na slobodu, nakon što 22. prosinca ispita sve predložene svjedoke.
"Nadam se da će Slaven Žužul prije blagdana biti pušten na slobodu", optimističan je branitelj Ante Madunić. U tri zakazana ročišta istražni sudac Ratko Ščekić ispitat će 23 svjedoka, i time bi prestao egzistirati taj pritvorski osnov.
Žužul i HAC-ovi direktori kao i barba Lukin mezimac u pritvoru tek mjesec dana
Žužul i HAC-ovi direktori u pritvoru su i zbog posebno teških okolnosti djela, odnosno štete od 22 milijuna kuna. Riješen je i taj detalj nakon što je Žužul osigurao adekvatan depozit u Zagrebačkoj banci. S obzirom da se država ima sada odakle naplatiti ukoliko se utvrdi da se radilo o nelegalnom poslu, nema više ni posebno teških okolnosti djela.
Odvjetnik Ljubo Pavasović Visković, branitelj Gorana Legca, direktora Sektora gradnje u HAC-u, drži da je prerano za špekulacije, no slaže se da bi se sa ispitanim svjedocima i Žužulovim depozitom ispunili uvjeti za ukidanje pritvora.
Slično je bilo ljetos sa osumnjičenima za željezničku nesreću u Rudinama. Ivan Medak, direktor ekologije HŽ Infrastrukture i ostali proveli su u pritvoru tek mjesec dana dok nisu ispitani svjedoci. Teške okolnosti otpale su nakon što je obrana Ivana Tomaškovića, direktora tvrtke Intrade, sudu priložila komunikaciju s proizvođačem retardanta TG-300 američkom tvrtkom Universal Fire Shield, iz koje proizlazi da su postupali po njihovim uputstvima pa stoga nisu ni imali ni svijest da čine kazneno djelo.
Crni notes Slavena Žužula ne postoji!
Za razliku od ostalih osumnjičenika u akciji Nesklad, Slaven Žužul je vrlo opširno iznio obranu i pojasnio detalje oko natječaja i farbanja tunela Mala Kapela i Sveti Rok. Odvjetnik Madunić kaže da je to bio jedini posao farbanja tunela za HAC te da nije istina da je Skladgradnja angažirana za još neke slične poslove na autocesti A6, o čemu se posljednjih dana pisalo po medijima.
Tvrdi da farbanje nije preplaćeno, a značajnu razliku u korist Skladgradnje pojašnjava znatno većim opsegom posla, nego što je bilo predviđeno prvotnim ugovorom raskinutim zbog prekoračenja troškova. Crni notes Slavena Žužula, krunski dokaz koji je trebao razotkriti političke patrone unosnih poslova Skladgradnje s državnim tvrtkama, koliko je poznato odvjetniku Maduniću - ne postoji.