Generacija Z požalila se na djecu milenijalaca. Zasmetala im jedna stvar

POZNATO je da pripadnici generacije Z vole ismijavati milenijalce i njihov "staromodni stil", no sada su im zasmetali neki sasvim novi klinci. 

Generacija Alfa u pravilu su djeca milenijalaca, a rođeni su između 2010. i 2024. i - dolaze po generaciju Z. Naime, najstariji pripadnici za četiri će godine biti punoljetni i tako postati nova radna snaga, a neki su se već okušali u prvim honorarnim poslovima. 

"Imaju odsutan pogled" 

Zoomeri na društvenim mrežama napadaju generaciju Alfa, za koju smatraju da je zakržljala po pitanju društvene interakcije. Generacija Z tvrdi da pripadnici Alfe imaju odsutan pogled i bezbrižan izraz lica, i to zato što odrastaju prikovani uz pametne telefone i gadgete. 

Najstariji članovi generacije sada su tinejdžeri i proveli su nekoliko godina zatvoreni u svojim domovima zbog pandemije covida i zato, kako tvrde zoomeri, nisu naučili učinkovito komunicirati. 

Kao primjer toga jedna pripadnica generacije Z podijelila je na TikToku iskustvo koje je imala s konobarom, pripadnikom generacije Alfa. 

"Odrastaju razgovarajući s ekranima, a ne s ljudima" 

"Taj odsutni pogled je tako stvaran", napisala je uz snimku koja je prikupila 4.2 milijuna pregleda, a u njoj je pokazala kako je izgledala njihova interakcija. 

@inmyhearse_daily the blue light stare is so real. #foryou #genalpha #fyp #foryoupage #trending ♬ original sound - Hannah :)

"Ovo će jednostavno biti norma jer svi odrastaju razgovarajući s ekranima, a ne s ljudima", odgovorio je tiktoker. Međutim, javili su se milenijalci koji tvrde da su zoomeri licemjerni s obzirom na to da i oni provode dosta vremena prikovani uz ekrane.  

Zoomeri vs. milenijalci i Alfa 

"Frustriranost generacije Z generacijom Alfa ista je kao frustriranost koju milenijalci godinama osjećaju zbog zoomera", napisao je jedan milenijalac. 

Neki su, pak, otišli korak dalje i sugerirali da se zoomeri možda osjećaju ugroženo od nove generacije koja uskoro postaje radna snaga, ali i najpoželjnija skupina za kampanje marketinških agencija. 

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.