Nisu plaže ni restorani: Gen Z kaže da je ovo najbolje iskustvo na putovanju
Pri kreiranju rubrike Index Shopping nastojimo izdvajati odlične proizvode koji se i nama sviđaju te odlične akcije i popuste. Ne objavljujemo proizvode koje i sami ne bismo kupili ili smatramo da njihova promocija nije u skladu s profesionalnim standardima. Neki proizvodi u rubrici Index Shopping mogu biti sponzorirani.
STRANE trgovine mješovitom robom postale su nezaobilazna destinacija za sve veći broj putnika. Oni tvrde da posjet nepoznatoj inozemnoj trgovini s namirnicama i ostalim potrepštinama može pružiti vrijedan uvid u lokalnu hranu i kulturu - i to za mnogo manju cijenu nego, primjerice, odlazak u trendovski restoran.
Zaboravite vođene ture Akropole ili žurbu za pronalaženjem slobodnog mjesta na plaži nakon doručka - provjeravanje cijena lokalnih proizvoda u trgovinama postalo je opsesija među nekim mladim putnicima, piše New York Post. Svoja zanimljiva otkrića dijele na društvenim mrežama, a publika to prati s velikim interesom.
"Ovo bi moglo biti kontroverzno"
"Ovo bi moglo biti kontroverzno, ali mislim da je najbolja stvar koju možete učiniti dok putujete posjetiti trgovinu mješovitom robom", izjavila je tiktokerica Marrisa u videu dok je kupovala u dućanu u Maleziji.
"Odlazak u trgovinu mješovitom robom tehnički bi se mogao smatrati razgledavanjem, zar ne? Jer ne samo da je to kulturno iskustvo, nego možete pronaći puno stvari koje možete ponijeti natrag kao suvenire", pojasnila je svoje stajalište.
"Potpuno se slažem s tobom! Posjećujem trgovine mješovitom robom kada idem u drugu zemlju. To je kao učenje o drugoj kulturi. Također, i ja kupujem hranu kao suvenire!", "100% se slažem s tobom", "To je moj najdraži sport i prva stvar koju radim kada putujem", neki su od komentara ispod njezinog videa.
"Obilaženje trgovina mješovitom robom jest razgledavanje"
Korisnica Aleyna je isto na TikToku objavila video dok je kupovala u španjolskoj trgovini. "Obilaženje trgovina mješovitom robom u različitim zemljama jest razgledavanje", istaknula je.
"Najbolji dio odmora", "Napokon je netko to rekao", "Kada sam bio u Rimu našao sam odlične stvari u trgovinama, ponuda sira bila je nevjerojatna", neki su od komentara ispod njezinog videa.
Neki se odluče na višesatno putovanje samo da bi posjetili poznate trgovine
Neki su pak ovaj trend podignuli na višu razinu i otkrili da su spremni putovati više sati samo da bi posjetili popularne trgovine. Naime, na TikToku neki korisnici tvrde da su putovali u Los Angeles prvenstveno kako bi posjetili viralni supermarket Erewhon i isprobali njegove poznate proizvode, uključujući smoothie Hailey Bieber.
Influenceri također prate ovaj trend. Bee Better, tiktoker poznat po brutalno iskrenim recenzijama marketinških proizvoda influencera, također je to učinio i zatim podijelio svoje iskustvo na društvenim mrežama.
"Upravo sam letio šest sati do Los Angelesa samo da bih recenzirao ove smoothieje o kojima ne prestajete pričati", kaže on u videu. Spojler - smoothieje je platio 88 dolara, uz naravno i trošak avionske karte.
Tko bi rekao da će obilazak trgovina postati novi oblik turizma?
Sve u svemu, čini se da putovanje više nije samo obilazak znamenitosti, uživanje u restoranima ili opuštanje na plaži i uz bazen. Sve veći broj mladih putnika otkriva čari lokalnih trgovina, gdje mogu zaviriti u svakodnevni život mještana i otkriti neobične lokalne proizvode.
Bilo da je riječ o kupnji egzotičnih začina ili viralnih proizvoda, ovakva iskustva, prema njima, pružaju jedinstven uvid u kulturu i običaje destinacije, a usput se može pronaći i pokoji suvenir za ponijeti kući. Tko bi rekao da će obična kupovina postati novi oblik turizma?
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati