Turisti žele u White Lotus resort, hoteli u Tajlandu bilježe rekordne zarade

LUKSUZNI smještaj prikazan u seriji Bijeli lotos postao je iznimno popularan među turistima. Hoteli lanca Four Seasons u Tajlandu, uključujući one koji nisu sudjelovali u snimanju, bilježe značajan porast rezervacija, a gosti su spremni platiti visoke cijene kako bi iskusili isti luksuz prikazan u seriji, piše Financial Times.
Turisti spremni potrošiti puno novaca
Mnogi su spremni potrošiti pravo bogatstvo kako bi i sami iskusili glamur White Lotusa.
JJ Assi, generalni direktor Four Seasons Koh Samui - lokacije na kojoj je snimljen veći dio treće sezone - priznaje da ga je već prva epizoda serije ostavila bez riječi. Samo četiri dana nakon premijere hotel je primio tri grupe gostiju koji su u posljednji trenutak zatražili luksuzni smještaj s tri spavaće sobe, identičan onome prikazanom u prve dvije epizode.
Noćenje u vilama stoji najmanje 10.000 dolara
Ovakav luksuz dolazi s vrtoglavim cijenama - noćenje u tim vilama stoji najmanje 10.000 dolara, a gosti uživaju u privatnim batlerima, bazenima i ekskluzivnim prostorima. Zanimljivo, vila u kojoj u seriji odsjedaju članovi obitelji Ratliff u stvarnosti je još raskošnija, baš kao i smještaj u kojem borave tri prijateljice u seriji. No, kako ističe Assi, gostima uvijek napomenu da se, za razliku od prikazanog na ekranu, u njihovim dvorištima majmuni ne šeću slobodno.
Premijera treće sezone Bijelog lotosa na HBO-u 16. veljače bila je popraćena i posebnom zabavom u hotelu, baš uz glavni bazen - mjesto gdje lik Patricka Schwarzeneggera nespretno pokušava zavesti žene. Assi priznaje da je gledati njihov resort prikazan u filmskom sjaju bilo fantastično iskustvo. Iako serija započinje pucnjevima, što bi moglo zabrinuti goste, osoblje hotela nije ni najmanje uznemireno. "Svi znamo da je Bijeli lotos stilizirana fikcija. Ako ste gledali prve dvije sezone, znate kako stvari funkcioniraju", kaže Assi.
Gotovo su potpuno popunjeni
Ovaj neplanirani marketinški efekt doveo je do gotovo stopostotne popunjenosti smještajnih kapaciteta, u usporedbi s uobičajenih 80 do 90 posto u sezoni. Čak i izvršni direktor Four Seasonsa, Alejandro Reynal, izjavio je za Bloomberg da njihovim hotelima nije bila potrebna dodatna promocija, ali su unatoč tome zabilježili porast pretraga i rezervacija nakon najave treće sezone serije.
Jedan od gostiju hotela toliko se oduševio serijom da je, uoči posljednje noći svog boravka, odlučio preseliti u najluksuzniju rezidenciju, ne pitajući za cijenu. Nije bio jedini - gosti koji su prvotno rezervirali sobe po cijenama od 2000 do 3000 dolara po noći, sada su tražili luksuzne apartmane u rasponu od 7000 do 11.000 dolara.
Raste turizam na Tajlandu
Zbog povećane potražnje, hotel je morao zaposliti dodatno osoblje, a Assi ne dvoji da je za sve zaslužna upravo treća sezona serije. "Svi žele moći reći: 'Odsjeo sam u smještaju iz White Lotusa prije svih ostalih'", zaključuje.
Utjecaj serije osjetio se i na širem turističkom tržištu Tajlanda. Luksuzna putnička agencija Black Tomato Ltd. izvijestila je o porastu prodaje aranžmana za 44 posto u prva tri mjeseca ove godine u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dok su cijene smještaja porasle za 15 posto. Predviđa se i godišnji porast broja posjetitelja od 20 posto, potvrđujući da je Bijeli lotos pretvorio Tajland u još poželjniju destinaciju za luksuzni turizam.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati