Ovo su najskuplji i najjeftiniji automobili za osiguranje u Americi
I DOK su kod nas kubikaža i snaga uz cijenu automobila jedini bitni faktori, američke osiguravajuće kuće se oslanjaju i na karakter samog automobila, odnosno vozača.
Tako su premije osiguranja za obiteljska vozila već godinama najpovoljnije. Prema istraživanju Insure.com, američki prosjek godišnje premije je 1812 dolara, a model s najmanjom premijom u najvećim osiguravajućim kućama je obiteljski monovolumen Honda Odyssey. Iznosi 1298 dolara, što je u odnosu na državni prosjek osjetno manje, ali i dalje oko 20% više no što je premija bila prije pet i više godina. Radi se o obiteljskom automobilu koji se najčešće oprezno vozi, a ako ima štete radi se o jeftinim ogrebotinama i manjim udubljenjima, a ne totalkama, pojašnjavaju američki osiguravatelji.
Sljedeći na ljestvici najjeftinijih je Jeep Wrangler, a potom opet slijede japanski crossoveri, i to Mazda CX-3 i Honda HR-V (i CR-V). Zanimljivo je da u top 20 najjeftinijih premija nema niti jedne europske marke, pa čak ni korejske.
Zato na ljestvici najskupljih premija apsolutnu prevlast drže europski modeli s moćnim motorima i skupim servisima. No ipak, najskuplju premiju ima jedan japanski auto, i to iz Nissana. Premija osiguranja iznosi čak 3941 dolar, a sve postaje jasno kad kažemo kako se radi o trkaćoj legendi Nissanu GT-R. 30 dolara manju premiju ima Mercedesova S klasa u Maybach izdanju, a potom slijede Porsche Panamera i Mercedes-AMG GT-R. Jedini neeuropski model uz Nissan koji je ušao u top 20 najskupljih premija je vrlo brza i skupa Tesla s Modelom S.
Recimo i kako pri izračunu premije u Americi osiguravajuće tvrtke uz cijenu automobila gledaju cijenu servisa i karakter samog automobila, a potom i kreditnu sposobnost vlasnika, mjesto prebivališta, spol i godine vozača te vozačku povijest.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati