Screenshot: YouTube
MARKETINŠKA tvrtka Del Campo Saatchi & Saatchi osmislila je zanimljiv eksperiment kako bi razbili mit o gumama za žvakanje zbog kojih, uvjereni su mnogi, kod sugovornika najčešće ostavljamo loš dojam.
Naime, u svom su eksperimentu, koji je održan u Muzeju suvremenu umjetnosti u Buenos Airesu, koristili identične blizance i ispitanicima postavljali pitanja o tome kakav dojam svaki od blizanaca ostavlja na njih.
Jedina razlika između blizanaca bila je guma za žvakanje, a od čak 481 ispitanika koji su sudjelovali u eksperimentu čak je 73% stalo na stranu blizanca koji je žvakao što, tvrde oni, dokazuje da žvakanje ipak ne ostavlja loš dojam. Upravo suprotno.
Dakako, isto pravilo ne vrijedi ako žvakaću "preživate".
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati