FOTO Novi Vanquish je stigao: Najbrži Aston Martin u povijesti za tisuću sretnika
TOP MODEL u cestovnoj ponudi Aston Martina ima sve što se traži: savršen izgled, V12 motor, vrhunski pedigre i apsolutnu ekskluzivnost.
U poplavi automobilske egzotike najnoviji Aston Martin ističe se brojnim kvalitetama koje će ga upisati kao jednog od najupečatljivijih proizvoda posljednjih godina, ali i u svih 111 godina koliko tvrtka postoji.
Čast da upoznaju ovaj automobil dobit će samo odabrani. Svake godine proizvest će se po tisuću primjeraka, pa ne čudi da bi lista narudžbi brzo mogla postati duga i nekoliko godina.
Ako ništa, iz jednostavnog razloga što je ovo klasičan Aston Martin, izgledom i sadržajem, a potom i najbrži cestovni model u povijesti marke.
Taj maksimum je 345 km/h i postiže ga bez struje. Ispod poklopca je 5.2 twin-turbo V12 s 835 KS i 1000 Nm, a usuglašen je sa ZF-ovim osam-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Pogon je na stražnje kotače. U standardnu opremu ulazi elektronski stražnji diferencijal (e-diff) s vremenom reakcije od 135 milisekundi. Novi Aston sprint do 100 km/h apsolvira za 3.2 sekunde.
Uz obilje snage novi Vanquish se može pohvaliti aluminijskim okvirom koji je 75% čvršći nego kod DBS 770 Ultimatea. Međuosovinski razmak je porastao za 80 mm, a podvozje je obogaćeno amortizerima Bilstein DTYX, što omogućava odličnu prilagodbu različitim postavkama vozila i stilovima vožnje.
Nema brige ni pri zaustavljanju. Sprijeda su diskovi promjera 410 mm, straga 360 mm, a u Astonu kažu da nema zamora sve do 800°C.
Polako dolazimo do dizajna koji predstavlja kombinaciju viđenog, ali i nekih novih rješenja. Umjesto bilo kakvog komentara naglasit ćemo potpuno novi stražnji kraj izveden kao "Kamm Tail" s po sedam LED elemenata. I dok je karoserija karbonska, detalji poput ispuha od titana dolaze isključivo uz doplatu.
Pogled u kabinu otkriva da se radi o dvosjedu. Stvari su dosta poznate, kao i kombinacija digitalnog kokpita i kožom presvučenih površina. Oprema uključuje savršen hi-fi sustav koji čini 15 zvučnika s potpisom Bowersa & Wilkinsa.
Cijena nije poznata, ali slobodno računajte sa startom na oko 300.000 eura. Stoga ćemo završiti informacijom kako će prve isporuke krenuti u zadnjem kvartalu ove godine.