Toyota i Lexus pripremaju supersportaša s V8 monstrumom
LEXUS LFA, jedan od najboljih i najljepših sportaša posljednjih godina, uskoro bi trebao dobiti nasljednika.
Novi je model najavljen još 2022. godine konceptom GR GT3. Tadašnja nagađanja sada su dobila potvrdu, tadašnji koncept bio je osnova za nasljednika LFA. Kako doznaje Carscoops, novi će model zamijeniti RC F GT3, a pokretat će ga napredni V8 motor.
Nakon premijere i inauguracije u natjecanje trkaće verzije, na red bi trebala doći i cestovna verzija kao posljedica jasno definiranih kretanja u svijetu GT3 natjecanja. Tu se spominje hibridni pogon s više od 800 KS, a time i mogućnost da stane na liniju modelima kao što su Ferrari 296 GTB.
Prototip modela je već snimljen na testiranjima, i to na stazi u Japanu, ali i na Spa-Francorchamps u Belgiji. Ipak, dojam je da konačan dizajn cestovne verzije nije u potpunosti definiran, a posebno interijer koji po starom dobrom receptu Lexusa mora kombinirati sport i luksuz uz visoke kriterije stila.
Na trenutak se valja vratiti i na pogon. 4.8 V10 je definitivno umirovljen, a LFR bi trebao motor dijeliti s GR-om GT3. Twin turbo V8 je gotovo sigurna stvar, a cestovna verzija će sasvim sigurno imati i električnu komponentu. Snaga hibrida u sinergiji bi mogla doseći i više od 800 KS.
I konačno koja o premijeri. Trkaća verzija najavljena je za debi u 24 sata Daytone u siječnju 2026. godine. Iste godine doći će i cestovna varijanta. Bude li blizu LFA, mnogi će biti sretni.