Otkriveni detalj službene istrage: Pilot koji je Salu i sebe odveo u smrt nije imao dozvolu
DAVID IBBOTSON nikada nije dovršio trening za noćno letenje pa shodno tome nije imao ni dozvolu za letenje noću, otkrila je službena istraga koja se i dalje bavi slučajem Emiliana Sale, poginulog nogometaša Nantesa i Cardiffa.
Dakle, Ibbotson je kriv za to što je sebe i Salu odveo u smrt u tragediji koja se dogodila prije godinu dana kad su se avionom srušili u La Manche.
Istražitelji su došli do zaključka da je Ibbotsonu bilo plaćeno da preveze Salu iz Francuske u Wales unatoč tome što to nije smio napraviti. U prijevodu, ne postoji scenarij u kojem je Ibbotson ispravno postupio.
Niz ozbiljnih propusta doveo do nesreće
Službeni izvještaj, koji je prvi put objavljen ovoga tjedna, utvrdio je da Ibbotson nije prošao trening letenja u noćnim uvjetima, a njegova licenca privatnog pilota nije mu dozvoljavala da bude plaćen za prijevoz putnika. Ljudi zaduženi za istragu zračnih nesreća utvrdili su da letjelica Piper PA-46 uopće nije bila predviđena za komercijalne letove, ali su se oni ipak odvijali, prije svega u svijetu sporta i biznisa.
Dalje, izvještaj je utvrdio da je Ibbotson na letu ka Nantesu, gdje je išao pokupiti Salu, "čuo prasak" i "osjetio maglu" u avionu, ali da je unatoč tome krenuo i na povratni let, koji je potom završio kobno.
Obojica su se navodno otrovala na letu za Wales
Također, utvrđeno je da je pilot tijekom leta nazad doživio trovanje ugljikovim monoksidom, kao posljedicu kvara u ispušnoj cijevi, koja je omogućila plinu da uđe u kabinu kroz sustav grijanja. Naravno, taj je plin otrovao i nogometaša.
"Jedinica za zrakoplovne nesreće predlagala je da svi avioni tog tipa ugrade monitore za ugljikov monoksid, koji koštaju svega 15 funti i koji bi na taj način mogli zaustaviti nesreće ovog tipa. Ugljikov monoskid nazivaju tihim ubojicom", objašnjeno je danas u Londonu.
Ovo su zaključci službene istrage
Dakle, ovo su zaključci istrage:
- pilot je izgubio kontrolu tijekom ručno izvedenog skretanja
- avion je doživio odlamanje dijelova tijekom leta, za vrijeme manevriranja značajno većom brzinom od one za koju je za letjelica bila dizajnirana
- pilot je vjerojatno doživio trovanje ugljikovim monoksidom, kao i nogometaš
Niz zaključaka tako nakon više od godine dana od nesreće baca svijetlo na seriju propusta koja je neizbježno dovela do pogibije mladog nogometaša pred kojim je bilo ostvarenje sna, a to je za zaigra u Premiershipu.
Nantes i St. Etienne se prisjećaju poginulog Sale: