VW Polo Castrol Pirelli cup
JOŠ TIJEKOM prošle sezone postalo je vidljivo da kružne utrke u Hrvatskoj padaju sve niže. Podsjetimo se – Focus kup je propao, Felicije su već dotrajale, Octavije su preskupe i nezanimljive…
Focus i Felica postali su HAKS-ovi kupovi, Octavia kup je egzistirao sa svega nekoliko automobila. Pokrenut je Honda kup, kup snažnih i atraktivnih automobila, no brojka nikada nije prešla 15 automobila na utrci. Fabia kup je ušao u novi ciklus, organizator je promijenjen, poboljšanja su vidljiva, a brojka se vrtila oko 18 automobila.
Kako se sezona bližila kraju postalo je jasno da će vozači Focusa, Felicija i Octavija u sezoni 2006 htjeti promjeniti natjecanje u kojem nastupaju. Honda je svima zanimljiva, no kako kažu, pre skupa je.
Tada su krenule priče o novim kup natjecanjima. Suzuki Swift kup, zatim Citroen C2 kup prvo na rallyju, a zatim na krugu. Gotovo cijela jesen i zima prošle su u planiranju vozača što će zapravo voziti u sezoni 2006.
Suzuki se činio kao najbolje rješenje, no tada dolazi vijest da Suzuki kupa ipak neće biti. Neki su bili nesretni, neki se osjećali prevareno, a svi su bili nezadovoljni i uoči sezone ostali bez ikakve ideje što će i u čemu nastupiti.
Nekolicina najupornijih okupila se i kontaktirala generalnog uvoznika Volkswagena, Škode, Audija i Seata - P.Z. Auto, točnije direktora makre Volkswagen.
Zadaci su podjeljeni i grupica sposobnih ljudi u samo tri tjedna uspjela je organizirati i pokrenuti novi kup u Hrvatskoj – Polo kup!
I ponovo, kao već godinama do sada, tvrtka P.Z. Auto spašava hrvatski automobilizam. Radi se o automobilu s benzinskim 1.4 16V motorom sa 100 KS. Preinake će biti minimalne; djelomično na elektornikama te na ovjesu i ispušnom sistemu, dok će ostatak automobila ostati serijski.
Cijena natjecateljskog Pola biti će oko 13.500 eura sa PDV-om, sa svom sigurnosnom opremom (zaštitni kavez, sjedalo, pojasevi itd.). Automobil je moguće platiti u cijelosti, odnosno preko Volkswagenovog partnera Porsche leasinga moguće je dogovoriti obročnu otplatu.
Natjecanje je zamišljeno na bazi 6 kružnih i 2 brdske utrke, a sve to ponavljati će se tri godine. Klub organizator koji će se brinuti za funkcioniranje kup natjecanja je ponovo AMD Matulji Racing, klub koji u organizaciji kup natjecanja ima daleko najviše iskustva. Pored sportskih trofeja, glavni pokrovitelj kupa osigurati će i druge nagrade, kao i niz atrakcija tijekom sezone (a možda i nakon nje).
Polo kup po svemu sudeći neće biti atrakcija samo za vozače, njihove pratnje i prijatelje, već (konačno) i za širu javnost, no o tome više tijekom jednog od sljedećih javljanja po pitanju Polo kupa.
Pored planiranja, dogovaranja, kombiniranja i traženja najpovoljnijeg rješenja što se tiče samog automobila, kao i cjelokupne organizacije kupa, glavni pokrovitelj natjecanja, tvrtka P.Z. Auto već je osigurala i adekvatno medijsko praćenje Polo kupa.
Polo kup će ponovo podignuti automobilizam na kružnim stazama na viši nivo te uz dva postojeća ranije spomenuta kupa vratiti zanimljivost i uzbuđenja kakva ovom vidu automobilizma i priliče.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati