Foto: Seat
SEAT 600 i Zastava 750 dolaze iz istog izvora, a oba su motorizirala matične zemlje.
Seat je do 1980-tih godine u ponudi imao isključivo preimenovane Fiatove modele, a među njima je posebno uspješan bio model 600. Kao što mu samo ime govori, radi se o Fiatu 600 s minimalnim izmjenama. Predstavljen je 1957. godine, a na tržištu se zadržao sve do 1973. godine kada ga je naslijedio Seat 133, prepakirani Fiat 127.
Na skorašnjem salonu Automobile Barcelona gdje Seat redovito nastupa u najjačem sastavu jedna od najvećih atrakcija svakako će biti Seat 600 BMS. Ovaj će koncept obilježiti 60. rođendan, a time i evocirati uspomene na tzv. španjolsko gospodarsko čudo koje je ovaj automobil predstavljao. Naime, upravo je autoindustrija bila glavna lokomotiva u snažnom rastu španjolskog gospodarstva 1960-tih. Do 1973. godine proizvedeno je oko 800.000 primjeraka Seata 600, pa ne čudi što ovaj automobilčić i danas ima kultni status.
O konceptu se zasad malo zna. Platneni krov će biti zadržan, a u Seatu napominju kako će se i vrata otvarati na stari način, sa ovješenjem na B nosaču. Interijer će za razliku od izvornika biti luksuzan, presvučen kožom i dotjeran ručno izrađenim detaljima.
Trenutno najvažniji model u Seatovoj postavi je Ateca, a ona će upravo u Barceloni dobiti atraktivno FR izdanje. Osim aerodinamičkog paketa model dobiva LED maglenke, 18-inčne naplatke i gume mjera 245/40. U ovom slučaju 2.0 TDI daje 190 KS, a nudit će se u kombinaciji šest-stupanjskog ručnog mjenjača. Broj veća obuća, DSG mjenjač i AWD pogon bit će dostupni uz doplatu.