Citroen C5 HDI 160 New Business: Za obitelj i posao

IAKO bi po naslovu manje upućeni mogli lako zaključiti kako se radi o testu kakovog dostavnjaka u putničkoj verziji, istina je kudikamo drukčija. C5 u ovom izdanju predstavlja vjerojatno ono najbolje što može ponuditi po razumnoj cijeni - obiteljskog krstaša prvoklasne udobnosti i poslovno vozilo koje mami poglede i guta kilometre.

Približivši se germanskom estetskom izrazu Citroen je u okviru tzv. "kreativnih tehnologija" napravio odličan posao. Za francusko poimanje pomalo konzervativno skrojena limuzina i nakon tri godine staža zadržava svježinu. I ne samo to, C5 i danas slobodno može ući u vrh izbora oku najpoželjnijih limuzina. Klasičan kroj nadopunjen pomodnim detaljima danas se dobro nosi. Prošlogodišnji redizajn donio je i LED rasvjetu te još poneki detalj, što u konačnici osigurava još nekoliko sezona čvrste pozicije na tržištu.

Svojevrstan akcijski paket opreme New Business jasno asocira na osnovnu namjenu vozila u okviru flotne ponude marke. No, što je dobro za posao dobro je i za obitelj, pogotovo kad govorimo o vozilu kojeg vole i direktori. Potpuna oprema (pogledati tablicu) uključuje sve što se danas traži, pa čak i više.

Pridoda li se u priču o C5 njen glavni lik udobnost jasno je kako ovaj automobil nudi odličan komfor, posebno tražen na daljim rutama. Pritom je apetit prtljažnika sasvim zadovoljavajući (467 l), a požaliti se ne mogu ni oni u stražnjem redu.

Spomenuta razina opreme kombinirana je između ostalog sa dizelskih motorom. HDI 160 kao što mu samo ime govori, ispunjava prostor između slabije dvolitrene (140 KS) i snažnije 2,2 izvedbe (204 KS). Premda smo potonju tijekom testa dobrano pohvalili upravo se ova sa 163 KS i 340 Nm čini pravom mjerom. Premda pomalo inertan na startu, brzo počne snažno vući po linearnoj karakteristici.

Usuglašen sa sasvim solidnom šest-stupanjskom automatikom ubrzava do 100 km/h za 10,9 sekundi, a bez većih napora navući će preko kazaljku na više od oznake 200 km/h, točnije na 210. Pritom je prosjek i niži od 7 litara, što s obzirom na sve prije rečeno zvuči odlično.

Kočnice su u skladu s očekivanjima, dok je servo upravljač prvenstveno naklonjen gutanju kilometara, ne i agresivnoj vožnji zavojitom cestom.
 
Možda najjači adut Citroena i njegovog C5 je ovjes. Provjereni Hydractive Plus sustav već se dokazao sa stanovišta pružanja vrhunskog komfora. Osim ugođaja brodske plovidbe osigurava sigurno zadržavanje putanje, a nekoliko modova rada daju prilagodljivost različitim kvalitetama podloge i uvjetima okoline.

Osim dva dodatna stupnja podešavanja visine ograničene na 10, odnosno 40 km/h maksimalne brzine tu je i Sport mod koji će omogućiti optimalnu potporu pri višim brzinama. Na potonji će se nadovezati Sport mod rada mjenjača i tako osigurati više agilnosti.

Citroen C5 u redizajniranom izdanju starta na 172.000 kn, dok testni primjerak ima cijenu od 213.900 kn. O doplatama ovdje nema riječi jer je sve već uključeno. Odlična oprema i još bolja udobnost glavni su aduti ove limuzine francuskog šarma i gotovo pa njemačke solidnosti. Citroen C5 je opcija koju svakako valja uzeti u obzir kada se traži poslovna limuzina velikih mogućnosti.

Citroen C5

Važnija serijska oprema (razina New Business):

Zračni jastuci za vozača i suvozača

Bočni zračni jastuci
Bočne zračne zavjese naprijed

Zračni jastuk za koljena vozača

Dodatna oprema                             Cijena (kn)

Cijena testiranog vozila

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.