POMALO zaboravljeni Audijev sportaš u novu modelsku godinu ulazi s još više šminke.
Već je dobra vijest za poklonike da TT uopće ostaje u ponudi, a potom i da će navodno biti zadržana najzanimljivija TT RS izvedba s 400 KS i tehnološkim draguljem kojeg cijene i oni kojima Ingolstadt nije zanimljiva destinacija. No stepenicu niža TTS izvedba dobiva Competition izdanje na koje bi mnogi mogli pasti.
Novosti nisu velike i idu u smjeru stila. Osim 20-inčnih naplataka u sjajnom crnom finišu maleni Audi dobiva fiksno stražnje krilo, crvene čeljusti kočnica i dodatne oznake modela. Iznutra kupac bira između crvene kože i prošiva u sivoj boji, te smeđe kože s crvenim prošivima. Pogriješiti se jednostavno ne može, kao ni s odabirom ostale dekoracije dostupne bez doplate poput u crveno obojanih ventilacijskih otvora.
A ispod poklopca je 2.0 TSI, sada s filtrom čestica i maksimalnih 306 KS i 400 Nm, odnosno 20 Nm više od prethodnika. Pogon je naravno quattro, mjenjač S tronic sa sedam stupnjeva prijenosa, a potrošnja neznatno preko 7 litara po Audijevim specifikacijama. Na 100 km/h stiže za 4,5 sekundi, dok Roadsteru treba 0,3 sekunde više. Oba su u pogledu maksimuma limitirana na 250 km/h. Coupe starta cijenom od 54.400 eura, dok je Roadster u Njemačkoj dostupan od 57.200 eura.